Zijn er mensen die ervaring hebben met strippen bij een 3e zwangerschap bij 39 weken? Heb je dan bij een 3e altijd al iets van ontsluiting? Doet strippen pijn? Had het effect?
Ik ben aan 39 weken gestript bij mijn derde, ik had toen 2 cm ontsluiting! En aan 40 weken nog eens. Had jammer genoeg geen effect bij mij...Bevallen aan 40+6
Hier met 38+1 & 38+3 bij de derde gestript. Ook hier 2cm ontsluiting. De pijn was afhankelijk van welke vk het deed. Uiteindelijk met 38+5 heeft ze de vliezen geprikt. Het deed hier op veel gezeur na niks. Bij de 4e al op 37+5 gestript. Flink hardhandig. Met 38 weken spontaan gebroken vliezen. Denk dat het er iets mee te naken heeft gehad!
Ik zat bij mijn 3e met 40+5 wkn potdicht. Dus nee, je hebt zeker niet altijd ontsluiting... Strippen was niet mogelijk. De avond erna braken spontaan mijn vliezen en de volgende ochtend is ze geboren (41+0 wkn).
Ruim twee weken geleden gestript. (38weken) Derde kindje. Deed geen pijn. Smorgens om tien uur gestript en meteen buiten de kamer kreeg ik menstruatiepijn savonds om 20:48 bevallen.