hallo, ik ben op het moment 36 weken zwanger en af en toe last van oefenweeen, niets erntigs ofzo.. ik heb rechts naast mijn navel een plek die een stekende pijn afgeeft, vooral als ik erop druk.. mn buik is niet hard.. geen branderig gevoel bij het plassen en ook geen rugpijn.. weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn? groetjes linda
Hoi Linda, Ja ik herken het hoor!! Vraag me ook af wat het is..het is echt heel gevoelig als je op die plek (rechts naast je navel) wrijft of drukt....beetje een akelig gevoel zelfs vind ik.. Ik heb het idee dat het met mijn huid te maken heeft die aan het oprekken is....draag mijn buik helemaal naar voren nl en die is nogal strak gespannen... groetjes!
Ik herken het ook... Ik voelde het zelfs branden en steken als ik gewoon stil zat. Naar gevoel vond ik het. Ik had ook het iedee dat dit toen kwam doordat mijn huid zo aan het rekken was. Ik zei ook nog (met 36 weken en 5 dagen) pfff mijn buik kan echt niet groter hoor want dan ontplof ik ... Mijn buik was echt enorm en met 37 weken en 1 dag ben ik toen bevallen!
ik heb het ook hoor, volgens mij heeft dat met oprekken te maken of is het net een favoriet schopplekje van de baby..
Heel herkenbaar! Heb er ook last van...afgelopen zondag had ik op die plek echt pijn. Het voelt bij mij heel beurs aan, ik denk ook dat het het favoriete schop/beweegplekje van de baby is. Ik voel hem namelijk daar altijd tegen aan liggen etc. Als ik dan veel heb bewogen (lopen, bukken etc) en hij gaat er tegen aan liggen krijg ik dus die pijn. Ik heb gister de VK erover gebeld en die zei dat het idd daar aan zal liggen als je geen andere symptonen heb zoals bv bloedverlies, hoofdpijn of iets dergelijks. Gewoon even goed uitrusten als je er last van hebt was haar advies. Bij mij is het na het rusten idd over gegaan. groetjes C