Ervaringen naar achter liggende baarmoedermond

Discussie in 'De bevalling' gestart door Wenneke1980, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenneke1980

8 aug 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister bij de VK geweest om te strippen, ben nu 41+2 wkn.
    Helaas kon ze niets doen omdat ze er niet bij kon.
    Gaf aan dat mijn baarmoedermond wat naar achteren ligt, nog geprobeerd met mijn vuisten onder mijn billen maar ze kwam er niet bij.

Mijn eerste reactie was....en nu???? Geeft dit geen problemen tijdens de bevalling. Volgens haar niet, zou tijdens de ontsluiting vanzelf goed komen.

Ben er toch niet helemaal gerust op want ze kon nu dus ook niet voelen of er al ontsluiting is. Hoe wil ze dat straks dan checken???

Iemand hier ervaring mee?

Maandag weer naar de VK voor een nieuwe strippoging en anders dinsdag naar de gynaecoloog ........ hoop zo dat die eigenwijze uk voor die tijd zelf besluit dat het tijd is om kennis te maken met papa en mama

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik had het ook bij mijn dochter, maar moest voor de 40 weken al ingeleid worden. Kreeg een ballonkatheter en met een eendenbek konden ze er gelukkig bij. Was niet prettig, maar ja das bevallen ook niet. Ontsluiting stagneerde wel heel erg maar ik heb niet gevraagd of dat lag aan de baarmoedermond. Bespreek het anders goed met je vk.

3. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had het ook! Zou gister ingeleid worden, maar eergister kreeg ik inwendig onderzoek, constateerde ze ook naar achter liggende baarmoedermond, maar door het voelen is het toch gaan rommelen en zijn 's avonds mijn vliezen gebroken! Hoop voor je dat het bij jou ook zo mag gaan :)

4. Kipje1983

Kipje1983 Actief lid

3 okt 2012
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier ook bij de 3e bevalling. Ik was 41 wk en tijdens inwendig onderzoek zei ze het ook en strippen kon hierdoor dus niet.

De volgende dag is toch spontaan de bevalling begonnen en toen ze kwam en ging voelen hoever ik met ontsluiting was moest ik mijn vuisten onder m'n billen doen zodat m'n bekken iets zou kantelen en toen kon ze het wel voelen. Ik had toen (na 2 uur weeen) 9 cm ontsluiting. Het heeft toen nog een uur geduurd voor mijn zoon geboren werd omdat hij nog een best eindje moest zakken maar ze kon het dus wel voelen.

Succes met de laatste loodjes en de bevalling :D

Deel Deze Pagina