Niet ongesteld in stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kacheltje, 10 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Hallo Dames,

Ik slik al een tijdje de pil maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
    ik zit nu in mijn stopweek maar ben niet ongesteld geworden. ik moet morgen zelfs weer aan de nieuwe strip beginnen maar heb alleen wat bruinverlies gehad.

Ik ben geen pil vergeten en heb gisteren een testje gedaan en was negatief .
    Wie herkent dit ?

2. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik heb het vroeger ook wel eens gehad, maak je je ergens druk om? Keer de pil doorgeslikt hiervoor? Kan allerlei redenen hebben dat je ongesteldheid een keer uitblijft ook met de pil.
    Misschien heb je diarree gehad, overgegeven, antibiotica gebruikt of andere medicijnen (kan ook gewoon van de etos zijn ofzo) die invloed hebben gehad op de werking van de pil waardoor je dus wel zwanger kan zijn.

Je moet zo ie zo aan een nieuwe strip beginnen (als je tenminste zeker weet dat je niet zwanger kan zijn!) en het zou goed kunnen dat je dan later ongesteld wordt terwijl je bezig bent aan de nieuwe strip en voor alle zekerheid even je huisarts inschakelen om een zwangerschap 100% uit te sluiten.
    Als je nu later aan een nieuwe strip begint is die meteen ongeldig.

3. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

In dit geval zou ik zowieso even een belletje doen aan de HA. Vragen staat vrij!

4. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Maak me niet perse druk maar vind het gewoon zo raar. Ben verder niet ziek geweest ofzo.

ik zal de ha morgen wel ff bellen.
    bedankt voor jullie reacties !

5. Marlijn Nova

Marlijn Nova Actief lid

11 feb 2015
    130
    0
    16
    Hier deze maand hetzelfde! Wel pas weer 5mnd bezig met de pil, maar dat ging allemaal goed.
    Afgelopen week niet ongesteld geworden en allemaal vage klachten. Wel 2x iets oud bloed verloren. Test gedaan en die was negatief. Vanmorgen de Ha gebeld en volgens haar zijn mijn klachten bijwerkingen van de pil en is het vrij normaal om af en toe een menstruatie over te slaan tijdens pilgebruik.
    Heb dit zelf nooit eerder gehad in de 10 jaar dat ik de pil slik.

Moet nu wel gewoon morgen met een nieuwe strip beginnen. Dus we wachten af...

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Het is geen echte menstruatie maar een ontrekkingsbloeding, dus wellicht dat de hormonen deze maand gewoon te weinig 'minderen' om die onttrekkingsbloeding te krijgen?

7. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ik had dit ook de laatste paar maanden dat ik de pil slikte.
    Als de test negatief is zou ik me niet teveel zorgen maken hoor, het blijft toch een kunstmatige 'cyclus'.
    Belletje naar HA kan natuurlijk altijd ☺️ Succes!

Deel Deze Pagina