Gisteren heb ik met een vriendin het sporten weer opgepakt. Zij is graatmager dus doet het meer omdat ze er dan even uit is. Zelf heb ik een traagwerkende schildklier waardoor ik ineens 10 kg aangekomen ben en heel moe ben. De moeheid begint nu wat weg te trekken door medicatie. Nu hebben we gisteren 10 min steps? gedaan, 10 min loopband en 5 minuten fietsen. Daarna nog even kracht 15 minuten totaal denk ik. Wat doen jullie in de sportschool? En hoelang?
Ik doe meestel 30 minuten crosstrainer, 15 minuten buikspieren en 15 minuten roeien. Dat is mijn uur cardio. Daarnaast nog een uur yoga en een uur bodypump. Oh ja...kijk er niet vreemd van op als je heel veel en heel lang spierpijn hebt. Is normaal met een traagwerkende schildklier
Ik deed (nu lukt het niet vanwege energiegebrek door de zwangerschap) ook altijd groepslessen, uurtje is dan zo om, lekker op muziek en met iemand die je opzweept Anders half uurtje crosstrainer, kwartiertje loopband/fiets, kwartiertje buikspieren en kwartiertje apparaten..
Bodypump (voornamelijk), cxworx, RPM. Deze 3 vind ik het leukste, zijn groepslessen. Je hebt nu ook Grit Strength dat wil ik ook eens proberen. Is heel intensief met gewichten. Ohja, minimaal 5 uur epr week. Ben gek op sporten heb ook ene traagwerkende schildklier en ben hiermee 24 kilo afgevallen en nu op gewicht, al zou ik nog wel een paar kilo's kwijt willen maar hey, 't is nooit goed genoeg voor een vrouw ws. (kwijtgeraakt in 6 maand)
Wisselt wel wat per keer, maar meestal 30 min cardio (10 crosstrainer, 10 fietsen, 10 lopen) en vervolgens ongeveer 45 min - 60 min krachttraining, waarvan minstens 15 min buikspieren. En dat 3 keer per week.
Hoi! Ik sport 2 avonden per week en doe dan 2 groepslessen achter elkaar. 1x Bodypump & Bodycombat eb 1 x Body Com bat &XCo
Meestal uurtje cardio: half uur crosstrainer en half uur loopband. En nog apparaten en buikspieren, ligt eraan hoeveel en hoe lang.
Ik deed voor dat mijn zoon geboren was Body Attack, Body vive, Body Balance, soms body combat. Groepslessen van Less Mills! Duren net geen uur, lekkere muziek, gezellige groep en het is zo voorbij! 4 uurtjes per week is goed te doen zo.
Ik ben tijdens de eerste maanden zwangerschap gestopt vanwege de misselijkheid, maar voorheen probeerde ik minstens 1 a 2 keer per week een uur te gaan spinnen in de groepsles. Daarbuiten zelf 20 minuten krachttraining op de apparaten ( zo'n 50 keer per onderdeel ), 30 minuten crosstrainer en 30/45 minuten fietsen. Soms 30 minuten heuvellopen op de loopband.
Ik doe zeker 3 keer in de week groepslessen. En dat varieert van Bodyshape, Bodypump of Kickfun. Gister 2 lessen achter elkaar gedaan. En ik doe meestal nog 1 keer ongeveer 45 min cardio waarvan 30 min loopband en 15 min dat traploopding of fietsen. Dus kom aan de 4 keer per week sporten soms wel 5 keer en soms maar 3 keer. Ga morgenavond weer bodypumpen en dan vrijdagochtend cardio en dan zondag spinnen en bodypumpen. 2 lessen achter elkaar weer! G
Hier ongeveer 10 min cros en 5 trappen lopen 10 min rennen dit is pur voor conditie want ik wil niet afvallen (ben erg snel mager) en daarna een uur krachttraining. Voornamelijk borst buik en been/billen. Dan nog even op matje rek strek/ yoga oefeningen.