Hallo allemaal, Ik ben helemaal in de war... Na afgelopen dagen negatieve testen. Heb ik op 11dpo voor het laatst de action gedaan en op 12dpo de Kruidvat. Op Kruidvat leek ik iets te zien, maar dacht eerder aan een voorgedrukt streepje. Vandaag ben ik 14dpo vanmorgen deed ik de laatste test met de gedachte van dan is het klaar en op naar ICSI4.. en nu ineens dit.... Wat vinden jullie? Streepjes verschenen meteen Foto 1: natte action Foto 2: natte Kruidvat en predictor en opgedroogde action Foto 3: 10 minuten na test Kruidvat/predictor
Waar twijfel je dan precies over? Of ze misschien te licht zijn? Je bent in ieder geval kei zwanger!!! Gefeliciteerd En ik vind ze voor 14 dpo ook wel wat licht, maar mogelijk heb je een late innesteling gehad, en lichte urine. Het valt of staat met hele subtiele veranderingen in deze periode! Ik zou me dus geen zorgen maken
Ja of ze niet te licht zijn. Ik weet tenslotte dat het vandaag echt 14dpo is. Afgelopen dagen was mijn urine wel wat licht met testen, misschien dat ze daarom nog negatief waren. Woensdag weer testen, hopelijk dan oploop!
Wauw gefeliciteerd meis! Je bent in ieder geval zwanger wellicht later ingenesteld, of niet voldoende geconcentreerde urine.
Thanx meis! Ik kan het nog niet geloven. Hopelijk gaat ze oplopen. Vrijdag is de testdag van het zks.
Jij ook gefeliciteerd!! Als de test van vrijdag positief is en er staat een echo gepland sluit ik aan in het zwanger groepje!!