Goedemorgen dames, ik heb gisteren voor het eerst een PU gehad ze hebbeb 33 follikels aangeprikt. Ik heb felle buikpijn ze hadden mij gezegd dat ik veel moest rusten en totaal niet mocht sporten en mag niet meer drinken dan 1,5L. Ze hadden ook gezegd dat ik een beetje bloedverlies ging hebben die zelfde dag. Is het dan normaal dat ik nu nog steeds bloedverlies heb?
Ow, apart niet meer dan 1,5 drinken. Ik heb meestal rond de 25 follikels en dan moet ik juist heel veel water drinken. Heeft te maken met indikken van het bloed door het lekken van de vergrootte eierstokken, meen ik. Maar goed als dat is wat jou artsen voorschrijven dan zal dat wel zo zijn voor jou in jou geval. En bloedverlies heb ik nooit gehad van punctie, maar dat melden ze wel dat daar kans op is, maar dan hebben ze het alleen over die dag zelf. Weet je bij twijfel zou ik gewoon altijd even bellen, dat is beter voor je eigen gemoedsrust, toch?
33 follikels zijn veel!! Ik hoop voor je dat daar het wonder ei bij zit!! Over wel of niet veel drinken: ik weet van een forumgenootje dat haar Belgische arts niet te veel drinken aanraad, maar wel eiwitrijk eten en drinken aanraadt. Van zoveel aangeprikte follikels kun je best ff last hebben. Goed rustig aan doen, veel eiwitten naar binnen werken en elke dag ff jezelf goed wegen. Mocht je ineens veel per dag aankomen dan moet je als de wiedeweerga je ZH bellen. Wanneer moet je weer heen?
Jeetje 33 is veel! Ons ziekenhuis blaast de pubctie bij 20 follikels al af wegens dreigende overstimulatie. Volgens mij moet je na een punctie juist heel veel drinken, en inderdaad echt rusten. Ik lig meestal zo'n drie dagen op de bank en doe dan verder niks. Goed naar je lichaam luisteren en het zh bellen als je meer dan 1kg per dag aankomt. Overstimulatie wil je echt niet!
Hoe gaat het nu met je? Dat zijn een heleboel follikels. Ik had er eens 23 en moest dan veel drinken. Echt wel 3 liter per dag ofzo. Inderdaad vanwege indikken van bloed.
Hoi dames ik heb nog eens naar het zh gebeld en dat bloed was normaal en idd mocht ik niet veel drinken maar wel veel eiwitten eten. En heel veel rusten. Ik heb nog steeds wat last wel al veel minder maar ik voel het toch nog. Ik ben een buikslaper maar dat gaat nog steeds niet. Ik weet ook nog steeds niet hoeveel er bevrucht zijn normaal gaan ze mij morgen of overmorgen bellen.