streep op ovulatietest en zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Carola36, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je kunt met ovulatietesten toch al snel een zwangerschap ontdekken. Dit is de tweede keer op rij dat mijn dochter eerst test met ovu testen ( de reden dat ze test met ovu testen is omdat ze lastig haar eisprong kan ontdekken, de testen knallen nooit echt ) en als de streepjes dan opnieuw oplopen test ze met een zwangerschapstest ( digitale van CB)

Ik wordt dus weer een trotse oma

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Officieel moet de ovulatie test knallen als je zwanger bent :)
    maar gaaf hoor van harte!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zo een ovulatie test heb je altijd als het goed is, ook als je niet zwanger bent ;) maarre de onderste spreekt boekdelen! gefeliciteerd!!

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Van harte gefeliciteerd,ook voor je dochter.

Omdat er ook dames info zoeken op dit forum,wil ik toch even zeggen dat de ovulatietesten op deze foto's negatief zijn,en dus niets over een eventuele zwangerschap zeggen.Dit soort streepjes kan iedereen hebben de gehele cyclus.
    Je hebt namelijk altijd lh in je urine,wat dus ook altijd een licht tot donker streepje kan geven.Pas als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan de controlestreep,is de test positief.Daar is in dit geval helemaal geen sprake van.

5. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had dit de vorige zwangerschap ook.....de ovulatietesten lopen dan per dag langzaam weer op....ik zal even een foto bijvoegen van haar vorige zwangerschap waarbij ze op zoek was naar haar eisprong ( na een miskraam ) en tot haar verrassing dus weer opnieuw zwanger bleek te zijn

Ik snap het ook niet dat het mogelijk is, maar bij haar dus tot aan 2 keer toe.

Bijgevoegde bestanden:

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Op deze foto zie je duidelijk dat hij op de 17e positief is...dus dan zou het om een zwangerschap kunnen gaan,zoals bevestigd op de 19e met een zwangerschapstest.Maar als een ovulatietest niet positief is,dan heeft dat niets met een zwangerschap te maken.

7. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoeld Pipo30 ;);)

Ik wilde alleen laten zien dat in haar geval de ovutesten weer opliepen en uiteindelijk dus bleek dat ze zwanger was/is

Ik bedoelde niet dat ovutesten een leidraad zijn om een zwangerschap te dedecteren hoor alleen in mijn dochters geval is het moeilijk een eisprong op te sporen omdat de testen niet echt een duidelijke streep geven. In beide gevallen is ze gewoon doorblijven testen en liepen de ovutesten op en bleek/blijkt het dus dat ze zwanger is.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gefeliciteerd!

De vorige keer snap ik wat je probeert te laten zien maar deze keer is het streepje weinig zeggend helaas. Een ovulatietest kán knallen bij een zwangerschap, maar het kan ook een teken zijn van een eisprong. Een lichte streep betekend dat er lh in je urine zit. Wat je ook heb als je niet zwanger bent. En omdat veel meiden het zich afvragen op dit forum is het belangrijk dat het uitgelegd wordt dat deze ovulatietesten niks zeggen over een zwangerschap

Deel Deze Pagina