Ervaring testen Insiders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynn85, 11 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Ik mag via the Insiders een stofzuiger testen. Een Rowenta. Heb plekje geclaimd, stofzuiger besteld en binnen gekregen via bol.com. Vervolgens hoor ik niets meer, zou een follow up mail krijgen maar niets gezien. Dat ik aan de campagne mee doe staat ook niet onder 'mijn campagnes'. Heb verschillende keren gemaild, kreeg laatst een reactie dat de campagnemanager afwezig is, en daarbij een link voor de refund. Deze ingevuld, maar ook daar nergens een bevestiging van. Helemaal niets. En nu heb ik dus de neiging om de stofzuiger weer retour te doen. Nieuwprijs is 299,- en heb weinig zin om dat bedrag zelf te betalen. Wie heeft ervaring, en weet of ik de stofzuiger nog terug mag sturen? En mocht ik hm wel houden, mag je de stofzuiger dan na afloop houden tegen een bepaalde prijs?

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Je moet toch aanmelden, dan wachten of je geselecteerd bent, en dan “krijg” je de stofzuiger toch via hen, betalen gaat ook via hen. Aan het eind van de campagne krijg je de vraag of je hem wil houden of hem retour wil sturen, bij het laatste krijg je je geld terug. Ik vind het gek dat je hem zelf via bol hebt besteld want dit heb ik nooit hoeven doen, maar ik doe al zeker 5 jaar niet meer mee, dus misschien is het veranderd.

3. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Ik was inderdaad geselecteerd, kreeg een mail met daarin een link via bol.com waar ik hm dus moest bestellen. Vind het ook allemaal bijzonder..

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Klopt,ik ook eerder zelf iets gekocht. Toen wel meteen bevestiging van deelname campagne. Contact loopt via WhatsApp en mail.
    Geld terug was na test periode en goedkeuring vd reviews.

Op dit moment test ik dior oogpotlood en mascara maar deze werden door hun opgestuurd.

5. LuciferMorningstar

19 mei 2021
    51
    47
    18
    Wanneer je je plek kon claimen zou je het refund bedrag gezien moeten hebben, daarna kan je dat volgens mij niet ergens terug vinden meer.
    De communicatie verloopt momenteel erg slecht. Ik ben mee aan het doen voor de barbecue, 22 juni besteld en betaald. 26 juni mail gehad waarbij ik bank gegevens moest invullen voor de refund en 10 juli de refund ontvangen (in mijn geval 50%)

6. LuciferMorningstar

19 mei 2021
    51
    47
    18
    Overigens stond er bij mijn campagne duidelijk dat ik voor de refund niet hoefde te wachten tot einde campagne maar hem eerder kreeg. Maar in mijn geval was het ook een hoog bedrag dus misschien vandaar.

7. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Ja ik vind de communicatie vrij waardeloos vandaar de neiging om hm terug te sturen. Ik zie geen andere mogelijkheden dan ze te contacteren via de mail, en daar reageren ze dus heel traag of helemaal niet op. Lastig.. ik wacht het nog een paar dagen af, maar anders gaat tie toch retour denk.

8. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.459
    8.610
    113
    Vrouw
    Ik heb hier ook weleens aan mee gedaan, maar enkel als ik niets hoefde te betalen ;) hoe het dus gaat met producten die je toch moet betalen durf ik niet te zeggen.

Deel Deze Pagina