Ik heb PCOS, laatste cyclus geen ei gehad. Heb nooit een positieve ovulatietest gehad, maar vaak dus ook geen ei gehad. Zit nu op CD 17, had ze (15 stuks) besteld en zojuist een test gedaan. Als ik het moet geloven is deze knalpositief ? Of haal ik nu de controle en test lijn door elkaar ? Volgens de gebruiksaanwijzing is het streepje bij het groene gedeelte de controle streep, en de andere de teststreep. Aangezien mijn meeste cycli in de 40-48 dagen lopen zonder ei, sta ik er erg van te kijken als deze op CD 17 positief zou zijn. Het is de eerste test die ik uitvoer, op CD 17 nog maar, wat totaal niet in de buurt van mijn normale cyclusduur komt.
Zou het dan toch ? Ik heb overigens wel al een aantal dagen steken, vooral rechtsonder (af en toe ook links, maar vooral rechts) die ik met 1 vinger aan kan wijzen. Beetje boven mijn liezen. Is dat het groeien van de follikel of het springen zelf ?
Maar kan pcos niet ook voor valspositieve ovutesten zorgen? (staat altijd op mijn gebruiksaanwijzing)
Ik heb altijd, alle maanden die ik heb getest, bijna-positieve ovutesten gehad (wel duidelijk negatief, maar wel redelijk zichtbare 2e streep). Nog nooit 'even donker' gehad, laat staan een stuk donkerder zoals deze.
Het streepje bij het groene gedeelte is inderdaad de controlestreep.(gebruik ze zelf ook) Bij mij werken ze prima!
Misschien een stomme vraag maar was de test streep bijna net zo snel zichtbaar als de controle streep? Ik weet dat ik het niet moet zeggen maar.... je weet zeker dat het je ei is en echt zeker te weten geen zwangerschap (de test die je laat zien kreeg ik tijdens mijn zwangerschappen, teststreep knalt er uit en soms zelfs nog eerder dan de controlestreep)? Daar....toch gezegd hihi. Tsja, je weet het immers maar nooit...Test is in elk geval duidelijk positief! Grt. Kweenie
10 april ben ik ongesteld geworden (6 dagen lang), dus zwangerschap lijkt me uitgesloten. Je mag de test tot 10 minuten later aflezen. Had hem gedaan en kort even opzij gelegd. Met 3 a 4 minuten stonden deze strepen er.
Heb er zojuist nog een gedaan. Wat denken jullie ? Nog steeds positief ? Zou dat wel kunnen, 2 dagen een LH piek ? Ben bang dat het niet klopt ofzo. Bovenste is van gisteren.
had ik ook vaak... zo twee a 3 dagen een posi ovu test en ook pco... zelfs met cb digi ernaast getest en die gaf ook twee dagen een smile en soms 3 dagen...
Kan best hoor!! Ik heb dat deze maand voor het eerst gehad, 3 dagen heel donker zelfs! Je kan de foto's zien in mijn fotoalbum als je wilt.. En om op je andere vraag terug te komen: In principe gaat de ovulatiepijn vooraf aan de eisprong. Het zijn je eierstokken (of eierstok) die strak gespannen staat om het eitje te laten springen, dat is de pijn die je voelt. Hou je ook je cervixslijm etc in de gaten ? Als je afscheiding weer normaal is is je ei over het algemeen gesprongen.
Hier een klein rijtje, de onderste is van een uur geleden. Hij wordt wel lichter, wanneer zal mijn ei dan springen ? Vanmorgen nog lage temp dus gisteren geen ei.
Ik heb vorige maand ook ovulatietesten gebruikt en had 2 dagen een positieve test een dag of 2 dagen later ging mn temp omhoog en was mn ei gesprongen. Dus waarschijnlijk bij jou vandaag of morgen toch?? zijn vast mensen die het precies weten ben nog een beetje een leek erin
Tja wanneer die van jou precies gaat springen kan ik vanaf hier niet zien.. trouwens ook niet als ik naast je zou zitten Maar als je gewoon goed je best doet deze dagen, zit je altijd goed.. en mocht je pijn voelen in je onderbuik.. of een soort steekjes, dan is dat vaak een teken dat hij nog gaat springen! Als hij gesprongen is zal je dat merken aan je afscheiding, en ook je temp idd.. dus dan weet je ook dat je goed getimed had! Succes !
De pijntjes zijn alleen zo goed als verdwenen al ? Is dat een slecht teken als hij nog niet gesprongen is ? Hoop niet dat hij blijft steken... Wie weet morgen een hoge temp... Eerdergisteren aaf en gisterenaaf iig geklust...
van wat ik er zo vanaf weet ziet het eruit alsof je nu even geen testjes moet doen maar het bed in moet duiken met manlief!
De pijntjes gaan aan de eisprong vooraf, dus als je pijn weg is, is de kans er dat hij gesprongen is.. Hoop ook niet dat hij blijft steken.. is dat mogelijk dan ? Volgens mij zit het wel goed hoor.. je hebt een piek gevonden en je hebt pijntjes gehad.. Hoe is je afscheiding nu dan ?! Als je vandaag en morgen nog klust zit je goed hoor.. zaadcellen zijn ook nog wel eventjes onderweg naar de eicel..