Ook ik ben fulltime moeder vanaf zijn geboorte. Heerlijk! Ik zou niet meer anders willen. Werken kan altijd nog als ze naar de basisschool gaan. Gelukkig kan ik thuis blijven want er zijn natuurlijk ook moeders die niet anders kunnen.
'Knap' in de zin van dat ik het niet zou kunnen,fulltime thuisblijven. Ik werk nu 3 dagen en nadat ik 2 dagen met mijn dochtertje thuis ben geweest vind ik het heerlijk om weer aan het werk te gaan.
Ik ben de hele week thuis, werk maar 12 uur, op dond avond en zaterdag de hele dag. Dan is mijn man dus thuis voor Steven, moet zeggen dit is ideaal.
Oh ok, ik vind het knap dat je er 3 dagen bij werkt. Dat zou ik niet kunnen. en als ik een dagje er tussenuit wil dan gaat ze naar oma en hoef ik lekker niet te werken M
hier helaas geen thuisblijfmoeder, maar wel entje die zo min mogellijk werkt financieel kunnen we het ons niet veroorloven, nog niet tenminste, dus werk ik 19 uur per week. alleen voor de vrijdagochtend is mijn moeder er, de overige uren mijn man zelf. ik zou dolgraag thuisblijfmoeder willen zijn, je mist niks en kan goed inspringen op dat wat je kindje nodig heeft.
Ik heb mijn baan een maand voordat ik weer moest gaan wekren opgezegd. Vond het wel heel moeilijk, maar nog moeilijker om mijn meid achter te laten, Het was in het begin erg wennen, miste mijn baan wel en werd af en toe een beetje gek en simpel van het thuis zitten. Maar nu ben ik er aan gewend en zou nie eens meer willen werken voorlopig, het is toch ook wel fijn om ervoor je kids te kunnen zijn en ze zo te zien groeien, want het gaat wel erg hard. En ja heb inmiddels ook een leuke hobby gevonden om zo mijn gedachten te verzetten. Ben haarbanden en haarpeldjes gaan maken voor dunne en korte haartjes die wel blijven zitten. Mijn dochter heeft nu bij elk outfit een passend haarspeldje
Hier een bijna thuisblijfmoeder. Ik ben na mijn eerste eerst 4 dagen werken. Dat viel direct al tegen, en toen ben ik naar 3 gegaan. Nu de tweede er is, ben ik twee dagen gaan werken, omdat we sinds een half jaar een webwinkel hebben, en ik die ene dag al uit de winst van de webwinkel kan halen. In 2009 gaat het bedrijf waar ik nu nog 2 dagen werk sluiten, en ik hoop dat de winkel dan goed genoeg loopt dat ik thuis kan blijven. helemaal zonder bijverdienste lukt ons dat helaas niet, maar ik vind het ook leuk dat ik op deze manier toch nog contact heb met andere mensen, en wat om handen heb. Alhoewel het erg zwaar is, een webwinkel, en twee erg kleine kindjes. Ik hoop echt dat het snel makkelijker wordt! Maar ik ben nu dus 5 dagen thuis in de week, en ik vind het heerlijk! Soms wordt je gek van de luiers, voedingen en weet ik wat, maar over het algemeen is het heerlijk. BV is ook makkelijker als je niet 4 dagen per week op je werk hoeft te kolven!
Ik ben sinds gister (einde verlof) fulltime thuisblijfmoeder en vind het zalig! Benieuwd of dat zo blijft....
Ik ben sinds de zwangerschap van Ewout thuisblijf moeder! En ik vind het heerlijk! hiervoor was ik kraamverzorgster. Ik verdien nu wat centjes bij als gastouder, en dat is erg leuk. Ik ben thuis met mijn kids, en dat vind ik het aller belangrijkste. Ik wil weer aan het werk gaan als Marijn naar school toe gaat.