Ervaring thuiswerk. (Inpakken-sorteren)

Discussion in 'De lounge' started by BabyAngel, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jullie denken vast "alweer zo een topic" maar ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die thuis als bijbaantje inpakken of sorteren.
    Ze hebben me op het werk 4 uur in de week afgenomen en wil daarom iets erbij gaan doen.
    Ik kan makkelijk inpakken en sorteren in de avond uurtjes...gewoon lekker voor de tv.

Mensen die dit werk doen hoe gaat dat in zijn werk?
    Hoe worden de verdiensten berekend...per doos,artikel?
    Krijg je een deadline?

Waar zou ik me eventueel kunnen aanmelden?

Bedankt alvast voor het delen van jullie ervaringen.

Liefs,

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Mijn ervaring hiermee is (ben ook bijna hieraan begonnen) dat het zeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht verdient. Je bent ontzettend veel tijd kwijt voor een schijntje. Je kan beter proberen een paar uurtjes in een callcenter te werken of in de schoonmaak ofzo.

3. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    In Apeldoorn heb je primapost, daar kun je serieus thuiswerk krijgen, dingen inpakken vd belastingdienst bijvoorbeeld. Ik heb het jaren geleden gedaan tijdelijk. Je moet het zelf ophalen en weer ingepakt terugbrengen.
    Je verdient dan een vast bedrag voor hetgeen je meeneemt. Ik probeerde het dan de volgende dag weer terug te brengen. Soms was ik echt 8 uur (bij elkaar opgeteld) bezig voor zo'n 20 of 25 euro ofzo. Het loont dus niet..Ik wilde toen geen aanvullende bijstand dus pakte alles aan wat ik kon doen thuis. Deed het dan savonds of sochtends heel vroeg zodat de kids er geen last van hadden, maar ik zou het niet snel weer doen.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ik werkte bij de primapost.

Ik heb het een keer gedaan en toen gestopt.

Ik moest 5000 mapjes in elkaar vouwen. Dat was echt een heel karwei per mapje (dik karton) en ik kreeg er 100 euro voor. en ik ben er heeeeeel veel uur mee bezig geweest... Toen ben ik gestopt, want ik zag het nut er niet echt van in.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Bedankt voor het delen van jullie ervaring!
    Geen optie dus ;) ga geen uren werken voor een abbekrats haha

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Alweer zo´n reactie :p

Doe ook thuiswerk, is geen inpakken en je moet er tegen kunnen. Maar je kan altijd pb'en voor meer info.

7. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Je mag mij ook pben voor meer info ;)

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    toch altijd leuk dat de 2 zelde namen bij elk thuiswerktopic voorbij komen,

9. Partyrocker

Tsja, ik voldoe nu eenmaal graag aan de verwachtingen.

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

is dat een probleem? mijn job is het ook niet maar het verdient iig meer als lollies op een stokje gaan zitten plakken.

11. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Niet aan de verwachting van ts want zij zoekt toch echt iets anders.

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat maakt dat nou weer uit, zo zie je in topics over E nummers of Biologische eten ook altijd dezelfde namen voorbij komen.. ;)

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Ik weet niet of het echt een probleem is, maar als ze werk zocht in die richting dat had ze dat wel getypt. Ik denk dat heel veel vrouwen niet echt op dat soort "thuiswerk" zitten te wachten. Het is prima als je dat wil doen, maar ze roepen het nu in ieder topic over thuiswerk. Daarbij krijgen zij geld als ze iemand binnenbrengen en daar heb ik wel problemen mee.;) Het gaat hier dus niet zozeer om thuiswerk promoten maar meer om. Als ik weer iemand chatter voor dit werk, dan krijg ik weer extra geld.

14. Partyrocker

Ik gaf alleen maar een beter betaald alternatief en je zou nog schrikken als je zou weten hoeveel vrouwen er WEL op zitten te wachten.

15. henkie24

ik weet hoe het werkt. maar ze biedt het toch alleen maar aan. ze verplicht ts toch verder tot niets. misschien had ts hier helemaal nog nooit over nagedacht/aan gedacht. ik zie echt niet in waarom hier nu weer over gemiept moet worden:) zou de mannen de kost niet willen geven die er graag gebruik van maken

16. henkie24

en nogmaals, mij is het ook weleens aangeboden en idd is het ok niks voor mij, maar net wat partyrocker zegt er zijn zoveel vrouwen die het doen

17. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Je hebt gelijk hoor, ik heb het ook een tijd geprobeerd maar ik typ niet snel genoeg.
    niks mis met dit werk.

18. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik verkoop parfum en make-up vanuit huis, ook de ideale thuisbaan! Maar dat moet je ook leuk vinden...

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik schrijf teksten vanuit huis, heel leuk, als je een beetje van schrijven houdt natuurlijk ;). Ik schrijf via Textbroker maar je hebt ook GreatContent. Bij allebei de sites kun je je met een proeftekst gewoon aanmelden. Hoeveel je verdient hangt helemaal af van hoeveel je schrijft. Het is bij ons maandelijks een leuk extraatje.

20. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Bedoel je mij? Want ik heb nog nooit iemand uitgenodigd om mij een pb te sturen hoor ;)

Share This Page