Wie deelt hier haar succes recepten die mijn kritische peuter wellicht aan het eten zet? Kind vriendelijk maar wel gezond dus. Bedankt!
Pasta met groene pesto, cherry tomaatjes, mozzarella en rucola Pasta met spinazie, kip, pijnboompitten en boursin Altijd een succes hier Wat ook altijd wel werkt is groentesoep, daar doe ik dan heel veel groente door en dan eet mjn dwarse peuter ineens met smaak heel wat groente
Lust hij/zij graag pannenkoeken?? Hier favo de spinaziepannenkoek en wat vanavond op het menu staat: pannenkoek met plakjes courgette en zoete aardappell en mocht jouw kindje wel graag pasta met rode saus lusten maar geen groenten, dan pureer je die door de saus heen.
Ik maak ook wel eens courgettepannenkoekjes met munt, valt hier erg in de smaak... Maar mijn dochter is dan ook een heel makkelijke eter.
macaroni gaat hier gewoon heel veel groente door. zo ook met rijst en kip recepten. boerenkool valt hier ook erg in de smaak.
Courgettesoep met een schep boursin erdoor. Je pureert het dus geen stukjes groente. Mijn kinderen vinden het heerlijk. Helemaal met een broodje erin dopen Penne met broccolisaus is hier ook favoriet. Broccoli koken met bouillonpoeder. In een andere pan spekjes uitbakken, dan de broccoli pureren met scheut kookvocht en kookroom. Daar beetje kaas door laten smelten en mengen met de spekjes. Deze saus bij de penne doen.
de lasagnette met spinazie, tomaat en rucola (van de appie) is hier favoriet bij zoontje. Bij dochter is rijst met komkommer (met dressing van zoete chili saus en azijn) favoriet. En broccoli-courgettetaart met pesto en pijnboompitten. Zoontje eet eigenlijk alles wel, dochter is vooral gek op rijst, komkommer, tomaat en broccoli.
Pizza. De bodem is van AH (verse bodem met tomatenpuree en kruiden erop). Echt alles kan je er vervolgens op doen. Ananas en schouderham vindt onze kleine het lekkerste. Soms paprika (hangt van haar bui af). 9 minuten in de oven en klaar!
Ja hier ook 2 super makkelijke eters gelukkig..hier nooit geen trucjes uit hoeven halen om ze aan het eten te krijgen.
Couscous met doperwten, cherrytomaatjes, garnalen, bosui en koriander. Pompoensoep Gelukkig eten ze hier alles!