Ben even benieuwd naar mensen die al twee zwangerschappen achter de rug hebben hoe snel ze beide keren zwanger waren.. Ik was bij onze eerste de eerste ronde met ovulatietesten zwanger en we zitten nu in de eerste ronde voor nummer 2 weer met ovulatietesten.. Weet dat er geen garanties zijn maar ben benieuwd
Eerste was een verrassing, tweede 2 ronde. Derde ook weer vlot zwanger, dus ik prijs me zeer gelukkig. Geen ovulatietesten gebruikt overigens.
Er is al een sort vergelijkbaar topic lopende: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/579330-1e-kindje-ronde-1-zwanger-snel-zwanger-nr-2-a.html
Eerste keer in 1 maand zwanger en 2e keer ook 1 maand, helaas was dat een BBZ 😓 Nu de 3e maand weer bezig, hopelijk ben ik snel zwanger.....
De eerste door de pil heen en de tweede ( en volgende zwangerschappen) allemaal in ronde 1 zwanger. Ontzettend dankbaar
1ste: 4 maand (miskraam) 2de: 2 maand (dochter) 3de: 1 maand (zoon) 4de: 1 maand (miskraam) 5de: 1 maand (bbz) 6de: 1 maand (11 weken zwanger)
1e na 5 jaar ineens spontaan (26 weken ging het mis) 2e na ongeveer 6 weken na de 1e (kwam als verrassing! Zo snel) 3e na 5.5 jaar van de 2e (vroege miskraam) Maar dan heb ik ook een zeeeeer lange cyclus dus minder kansen
1e: Moeilijk te zeggen... Na stoppen prikpil: ca. 1 jaar Na 1e menstruatie: ca half jaar Na normale cyclus en serieus proberen: ca. 2/3 maanden 2e: 1 maand voor we er weer voor wilde gaan. 3e: 2 maanden
eerste keer 4e ronde (mk) tweede keer 3e ronde derde keer 2e ronde. Wij hebben trouwens nooit geen ovulatietesten gebruikt. Heb een hele regelmatige cyclus