Hoi, IK ben op zoek naar een goede en degelijke buggie om mee te nemen op vakantie en eventueel ook thuis te gebruiken. Hij moet klein en lichtgewicht zijn --> dit omdat hij mee moet kunnen in het vleigtuig En hij moet in ligstand kunnen. Dfe quinnie zapp leek mij wel wat maar deze schijnt niet in ligstand te kunnen. Kunnen jullie helpen?
De titanium breeze kan dat wel en is net zo klein op te vouwen als de zapp. Als je niet al te groot bent dan is het een fijne buggy.
Ik lees even mee want ben ook op zoek naar een goede lichtgewicht buggy, die in ligstand kan. M.n. om mee te nemen naar de gastouder en voor op vakantie.
hoi, heel toevallig hebben wij zaterdag een buggy gekocht. we hebben de koelstra buggy genomen. deze is 6,5 kilo en helemaal in te klappen. ook kun je hem in ligstand zetten. geloof dat er 4 verschillende standen op zitten. ik vindhem echt helemaal super. rijd lekker en is iets hoger zodat lange mensen er ook makkelijk achter kunnen lopen. verder hebben we natuurlijk nog naar andere buggy's gekeken. daar kwam uit dat de buggy van prenatal zelf ook net zo goed is als de koelstra. ook 6,5 kilo en verstelbaar,maar deze was neit meer in zwart dus vandaar onze keuze voor de koelstra. de qiunny is niet verstelbaar en dat vond ik toch wel heel belangrijk dus die viel al af en de maclaren was me te duur. dan heb je dezelfde dingen ook op de koelstra en mooi goedkoper. de rest van de buggy's was allemaal te zwaar. ik hoop dat je er wat aan hebt.
Quinny products - nl-nl Ik kwam deze laatst tegen in een tijdschrift, lijkt mij een fijne buggy, heb hem nog niet in het echt gezien maar hij zal ook wel wat kosten denk ik.
wij hebben pas de chico liteway gekocht en meegenomen op vakantie. Is ons goed bevallen! Is zeer wendbaar en kan helemaal plat zodat de kleine kan slapen
Wij hebben de 5 standenbuggy van Topmark. Is 7 kilo en kan in 5 standen gezet worden. Van rechtop tot behoorlijk plat. Ik vind hem super. En is niet duur.
Je hebt 'm ook in winteruitvoering vond ik zelf wel fijn. Lijkt me toch wel lekker zo'n voetenzak voor de winter.
Ik heb een McLaren (type geen idee) en die bevalt goed. Licht, klein, en rijdt goed. Hij kan niet echt plat, dus voor kindjes die nog niet goed kunnen zitten is hij niet geschikt, maar ons meneertje zit/ligt er heerlijk in vanaf 6 maanden en kan er ook prima in slapen. Veel andere buggy's hebben van die rammelwieltjes, vind ik, en deze rijdt heel soepel, ongeacht de ondergrond.
heb hier de zapp maar deze kan niet in ligstand. en de mutsy spider, deze kan wel in ligstand, en heeft ook een boodschappen mandje eronder zitten. maar als je ook gaat vliegen ermee, waarom kijk je dan niet naar een goedkoop standen model, soms bij prenatal? of kruidvat had ze laatst geloof ik. er gaat nog wel eens wat stuk met vliegen wat ik hoor, en dat is best zonde, aangezien de merken toch best prijzig zijn