ervaring tractor trolly toys

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stephanie86, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Ik wil voor ons zoontje graag een trap tractor kopen voor zijn 2e verjaardag. Nu vroeg ik me af of er hier mensen ervaring mee hebben.

Rond de 90 euro incl aanhanger heb ik ze gezien van John deere en new holland

2. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    rolly toys is wel een duur merk, maar gaat heeeeeel lang mee. Rolly kid is voor 2/3 jaar, rolly (farm)trac is voor iets oudere kinderen, maar daarvan kan het stoeltje verzet worden.
    Wij hebben voor onze oudste toendertijd een rolly kid aangeschft voor zijn 2e verjaardag. Daar heeft hij een jaartje opgezeten en werd toen te lang voor deze. We hebben toen 2e hands een maat groter aangeschaft en dat die wordt nog steeds regelmatig gebruikt (lees mishandeld :D) en doet het nog prima.

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Dacht dat die kleine maat tot jaar of 4 /5 is
    Die maat groter is die echt te groot voor een 2 jarige.

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    die kleine maat staat wel bij tot een jaar of 4, maar is best snel te klein en het stoeltje is niet te verzetten. Maar dat is onze ervaring. Waarschijnlijk is een grote tractor weer net te groot voor een 2 jarige.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Die grotere maat is echt te groot voor een 2 jarige. Mijn zoontje is lang, maar kon er op zijn tweede nog niet op trappen. Pas rond zijn derde verjaardag kon hij bij de trappers komen.

6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Zijn net inden haag geweest daar stond die grotere maar die is inderdaad echt te groot,dus gaan gewoon voor die kleinere
    Of heeft iemand nog tips voor ander merk ofzo?

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Mijn zoon is 3 februari 3 geworden (maar hij is erg klein van stuk, 89 cm) en heeft de john deere gehad. Al 21 dagen zit hij praktisch vastgeplakt aan dat ding. Als we ergens zijn zegt hij "mama kunnen we naar huis dan kan ik naar mijn tractor" Hier een heel groot succes dus!

8. Muuske

Muuske Lid

10 mrt 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook bij ons zijn de tractors van Rolly Toys een groot succes. We hebben ze gekocht voor onze oudste zoon ( nu 4jaar ) en hij is er niet echt zachtzinnig mee omgegaan. Toch hebben deze tractors dit goed doorstaan . Dus ja, je betaald wat meer meer je krijgt wel kwaliteit. Onze kleine man van 2 jaar zit nog het liefste op de looptractor omdat hij met de traptractor niet vooruit komt. Wel denk ik dat dit niet meer lang duurt omdat hij op kijkt naar zijn grote broer.

9. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Leuk e positieve reacties.heb hem vorige week binnen gekregen.die vanaf2 jaar.hij krijgt hem half april ben benieuwd

Betaal er inderdaad lieveriets meer voor dan dat hij zo kapot is.

Deel Deze Pagina