hallo ik ben op zoek naar een oprolbaar (of vergelijkbaar) traphek. Wij hebben maar beperkte ruimte bij de trap en dit leek mij ideaal. Op internet kom ik alleen maar onderstaand traphek verder. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en of er evt alternatieven zijn. alvast bedankt groetjes Suzanne KIDDY GUARD AVANT 2012 van LASCAL Traphekje Kopen? GRATIS verzending!
heb hier een link voor toevallig zat ik er ook na te kijken 2 maanden gelee dus vandaar dat ik het nog weet... Kiddyguard oprolbaar traphekje Lascal: Kiddyguard het veilige traphekje, oprolhekje ze zijn wel prijsig zoals je ziet maar je heb ook wat... ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik durf er niet over te oordelen maar zo als ik het filmpje en de test moet lezen vertrouw ik het wel volkomen... suc6
Ze werken gewoon goed en zijn practisch in gebruik, maar erg duur en onmogelijk voor de oppas. Ik heb dus zelf als oppas weleens boven aan de trap gestaan, kind los op de overloop dus hekje netjes dicht. Kreeg het onmogelijk weer open, ben toen maar over 't hekje geklommen toen ik naar beneden ging. Toen de buren thuis kwamen legden ze 't uit, 't kan met 1 hand maar als 't voor een volwassene die dat niet weet onmogelijk is, is het dat voor een kind ook
't werkt wel goed hoor. Wij hebben een kiddyguard gekocht toen onze dochter was geboren, 3jr geleden. Als je eenmaal door hebt hoe die werkt is ie heel handig. En neemt weinig ruimte in. Over het "oppasprobleem" je kunt je oppas ook van te voren een traphekje-instructie geven.
bedankt voor jullie reacties. Hij lijkt mij ook erg makkelijk in gebruik (indien je eerst even goed weet hoe deze werkt, maar dat geldt voor alle hekjes). Weten jullie of dit traphekje wel eens in de aanbieding is? zag nu bij babydump voor 119.95 zonder verzendkosten
alle winkelssite's afgaan en kijken waar het goedkoopst is want denk niet dat deze snel in de aanbieding komt...
Ik heb een hele tijd gewacht op een aanbieding, maar helaas. Zelfs op marktplaats zijn ze nog erg duur. In Amerika heb je een versie van Dreambaby voor 60,- (Amazon.com, toysrus.com) maar die moet je dan nog wel hier zien te krijgen! Verder zijn het ideale hekjes!
Wij hebben deze ook en zijn er erg blij mee! Gewoon gebruiksaanwijzing lezen en je hebt het gelijk onder de knie. Is niets moeilijks aan. Zit maat een draaiknop op. Verder moet ik wel soms met mijn voet de onderkant een duwtje geven zodatvdeze net zoals de bovenkant om de rand heen valt.
wij hebben er 1 voor de buitendeur zodat ik de deur open kan zetten zonder bang hoef te zijn dat ze ineens buiten staan. Vind het heel fijn werken en als je hem niet nodig heb zit hij ook niet in de weg. Even vertellen hoe het werkt tegen oppas is wel een goeie ja, maar ik snap veel hekjes niet