Ervaring traphekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Iris89, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoii meiden,

Ik wil binnenkort een traphekje kopen voor in de woonkamer zodat mijn dochtertje niet naar de hal en keuken kan.

Nu viel mijn oog op het hekje van safety 1st, maargoed ik heb er echt geen verstand van eerlijk gezegd. :)

Ik ben echt heel benieuwd naar jullie ervaringen met traphekjes! Welke vinden jullie het beste en welke raden jullie me aan?

Ik wil geen hekje van hout..

groetjes, iris

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Wij hebben dezelfde als Red88, bevallen super! Tussen de kamer en de keuken hebben wij het oprolbare hekje van KiddyGuard. Die vind ik ook geniaal, omdat ie opgerold gewoon praktisch geen ruimte inneemt. Nadeel is wel dat ie duur is, maar ja...

4. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    dames: een tip!
    Ik heb gister bij de babydump 2 x een traphekje van Lindam (of zoiets??) gekocht type axis (wit)
    Ze kosten daar 49,95 per stuk. Nu staat op de site van de prenatal dat zij ze ook hebben, en in de aanbieding zijn voor 19,95 per stuk. Ik heb vervolgends de babydump gemaild, en ja hoor, ik kreeg ze ook voor die prijs. Hoezo even 60 euro uitgespaard!!

5. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Wij hebben de hekjes van Bettacare autoclose. Ik vind ze echt ideaal. Met nog twee kinderen van 9 en 10 jaar oud die wel eens vergeten het hekje dicht te doen... Ze sluiten automatisch en je hoort ook duidelijk (aan de klik) dat ie goed dicht is. Gemakkelijk uit te breiden als je een langer stuk moet overbruggen.
    En, ze klemmen, dus je hoeft niet te boren (kan alleen niet bij behang)! Dus ideaal voor kunststof/metalen deurposten e.d. Het enige nadeel is een vrij kleine doorgang met een drempeltje, maar daar wen je snel aan en de kleine, die inmiddels loopt kan ook niet zo gemakkelijk over het drempeltje dus schiet niet weg, maar stapt bewust eroverheen.

succes met uitzoeken

6. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoiii meiden, bedankt voor de reacties!!

Ik denk dat we gaan voor het hekje van Lindam, die Florida als tip heeft gegeven. Ik zag namelijk dat het een deurhekje is en geen traphekje, het gaat hier ook om een hekje tussen de deurpost!

En ik vind 20,- een mooie pijs! :)

liefs! xxx

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    die hebben wij ook en bevallen goed!

8. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Nou dus niet!!!!!! :x

Ik was bij de babydump vannochtend voor een nieuwe autostoel. Dus ik dacht; ik doe net of mn neus bloed en zeg dat het traphekje 30 euro goedkoper is bij de prenatal, en of de "laagste prijsgarantie" dan zou gelden.

Moest ze even overleggen.

Na dik een half uur kwam ze terug om te zeggen dat ze er niet in mee gingen omdat het hekje bij de prenatal een ouder model was?!

Bah.

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Nou wat gek! Dit is hem van de prenatal:Lindam
    (bij de prenatl was hij niet meer leverbaar, vandaar dat ik hem uiteindelijk bij babydump gekocht heb).

Stuur anders een mail naar het hoofdkantoor van babydump, heb ik ook gedaan. dan krijg je een mail terug dat ze hem ook tegen die prijs aanbieden. En met dat mailtje ben ik naar de babydump gegaan en daarmee kreeg ik ze mee voor die prijs! (heb wel nog even via mijn telefoon op de site van prenatal laten zien welke het was, dus ze hebben het met eigen ogen gezien!)

10. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Ja ik had ook de site van prenatal op mn telefoon laten zien, dat hij daar 20,- was... :x Vind het gewoon een k*t bedrijf. Sorry hoor!
    Maar ook nog zoiets: Ik heb een beaba babycook, maar de kom is stuk. Allemaal barstjes door de hitte. Echt rotkwaliteit.

Nou goed, ik had gemaild of ik een andere kom kon krijgen. Dat kon, ze moesten alleen even de kleur weten. Ik de kleur doorgeven, hoor ik 2 weken niks van ze.

Ik vannochtend bellen, zeiden ze dat ze helemaal geen gegevens van mij hadden over deze emails.

Nou.. zucht. Toen zei ze dat als ik vandaag alsnog het mailtje opnieuw zou versturen, ze de kom vandaag nog zouden versturen.

Ik helemaal blij! Dus ik stuur een mailtje met de kleur van de kom en dat de medewerker aan de telefoon zei dat als ik het mailtje nu nog zou versturen, het vandaag nog op de post ging *om aan te tonen dat ik voorrang heb*

Zegt die stomme trut: "Dat heb ik helemaal niet gezegd. Maar ik zie in het mailtje hieronder dat aan u was gevraagd welke kleur de kom was, zou u dat alsnog willen doorgeven?"

Lekker bijdehand weer. Lezen is ook zo moeilijk tegenwoordig he.

Zo brr vond even een goed excuus om mijn frustratie over de babydump te delen..

Enfin, ik heb een ander traphekje bij de babypark besteld. Een deurklemhekje..Hoeft manlief niet te boren. ;)

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de Lindam Traphek Numigate Aluminium. bevalt erg goed. geen dingen waar je overheen moet stappen als je de bovenste trede gehad hebt, en gaat gemakkelijk open en dicht (fijn als je met zware baby boven aan de trap staat), maar moet met 2 handelingen open gemaakt worden, dus wel veilig.

12. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik heb de traphekjes van de lidl. Deze hoef je niet te schroeven maar kun je tussen de kozijnen plaatsen. Dat scheelt weer boren. En, die van de lidl kun je achter je dichtgooien, hoef je dus niet met de hand te sluiten. Errug prettig als je je handen vol hebt

13. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ze zijn bij de prenatal weer te bestellen! Lindam

Deel Deze Pagina