Ervaring traphekjes

Discussion in 'Verzorging' started by angke, Jun 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angke

angke Actief lid

Hallo

ik ben benieuwd of iemand deze traphekjes kent van Geutjer easy lock system.
    Ik heb deze alleen gezien, best mooi en geen schroeven nodig.
    Nu zag ik op een inernet site ze nog goedkoper dan in winkel en nu zelfs extra in aanbieding voor 49.95

ook iemand ervaring met prenetal?
    hoe duur zijn die?

of ikea?

Mij lijkt makkelijkst niet boren in de muur

dus mama`s komt maar op met je tips

groetjes

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    :D zo ik wil dat ook wel weten. Gewoon zo'n klemhekje, zonder dat je gaatjes hoeft te maken :D

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij hebben die van prenatal, ben er erg tevreden mee. Moet je wel gaatjes voor maken. In de aanbieding was ie geloof ik rond de 20 euro

4. Nicole28

Nicole28 Actief lid

Oct 2, 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb me laten voorlichtingen in een babyspeciaalzaak en daar zijn ze niet voor een hekje wat je tussen de muren klemt. Schroeven is beter en steviger. De hekjes die je klemt kunnen sneller losraken en ze kunnen niet helemaal open waardoor je een kleine doorloop hebt. De schroefhekjes gaan in zijn geheel open waardoor je een ruime doorloop hebt.
    Wij hebben gekozen voor een schroefhekje en deze bevalt prima. Gaat het hekje er ooit af dan zijn de gaatjes in de muur zo weer dicht gesmeerd!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Iemand een idee hoe dat hekje is wat bij de Leenbakker in de folder staat?

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij hebben die van geuther zonder boren dingen... we hebben een heel oud huis met veel ouderwetse stijlkenmerken (orginele tegeltjes op de muur in de hal, prachtige trappilaar) dat ik daar niet in wil boren.

We hebben er nu 3, boven aan de trap, onderaan en tussen de hal en de keuken en het bevalt erg goed. Ze zitten muur en muur vast, mn dochter van 2 an er aan lopen trekken en doen en ze komen niet van hun plaats, ook als ik eraan trek gebeurt er niks. verder zijn ze makkelijk met 1 hand te openen maar wel zo zwaar dat mn dochter het niet kan (je moet 'm optillen en dan naar voor of achter doen) Hij gaat idd niet helemaal open, je hebt dus een relatief smalle doorloop maar dat went zo, ik heb er geen last van in ieder geval.

7. angke

angke Actief lid

Hoi

bedankt voor de tips

Ik heb toch die van geuther niet gehaald. Moest nog verlengstukken erbij,was dan dik 175 euro kwijt.
    Ten 2de blijft er een stang over de gfrond liggen als deurtje open is, en onhandige zoals ik ben, zal ik daar zeker tig keer over struikelen.

Ik heb het houten hekje bij leenbakker gehaald.
    Metaal was best zwaar en hout is toch meer mijn smaak.
    Ik heb ze nog niet vast gemaakt, maar wel uit doos gehad, ze zien er mooi uit.

Ik denk van een kant, als ze niet volgens veiligheids normen zouden zijn zouden ze ze toch niet verkopen toch?

Alleen moet je deze vast boren ipv klemmen.
    schijnbaar alle klembare hebben zo een stang over de grond

Als ze ophangen laat ik wat weten

groetjes

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik ga die bij de leenbakker ook maar aanschaffen mijn schoonzusje heeft ook zo,n hekje wat je vastklempt maar die gaan ook snel stuk ze heeft er al 2 keer een om moeten ruilen,

alleen heb ik een probleem romy klimt er over heen die klimt namelijk overal op niet echt leuk nu ze de deur ook nog eens open krijgt word het allemaal veel gevaarlijker alleen ja dan denk ik ook wel als ik zo,n hekje neerzet kan ze als nog op de trap komen omdat ze erover heen klimt ik denk dat ik onder wel een doe maar boven niet als ze me daar per ongeluk over heen valt ben ik nog verder van huis gelukkig ben ik er altijd bij als ze boven is.

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik ga die bij de leenbakker ook maar aanschaffen mijn schoonzusje heeft ook zo,n hekje wat je vastklempt maar die gaan ook snel stuk ze heeft er al 2 keer een om moeten ruilen,

alleen heb ik een probleem romy klimt er over heen die klimt namelijk overal op niet echt leuk nu ze de deur ook nog eens open krijgt word het allemaal veel gevaarlijker alleen ja dan denk ik ook wel als ik zo,n hekje neerzet kan ze als nog op de trap komen omdat ze erover heen klimt ik denk dat ik onder wel een doe maar boven niet als ze me daar per ongeluk over heen valt ben ik nog verder van huis gelukkig ben ik er altijd bij als ze boven is.

Share This Page