Mijn zoontje van 8 maanden slaapt sinds kort erg slecht. Hij draait zich in zijn slaap op zijn zij en draait dan vaak door op zijn buik. Hij begint dan meestal keihard te snikken omdat ie niet terug kan komen. Dit komt zeker 4 a 5 keer per nacht voor en kan dan vaak zelf niet meer in slaap komen. Heeft iemand tips om dit te voorkomen...niet alleen voor zijn nachtrust maar ook de mijne...Hij slaapt al in een slaapzakje die ik aan het voeteneind instop ....ik wil liever niet met handdoeken werken in zijn bedje (die tip kreeg ik van het CB) aangezien die het erg gauw warm heeft... heeft iemand nog goeie tips Groetjes Samantha mv Damiën
slaapzak ? En dan bij het voeteneinde instoppen ! Kan hij nog niet terug draaien , ofhoud hij er niet van om op de buik te liggen ?
hij slaapt al in een slaapzak die ik instop... hij houd er niet van om op de buik te liggen maar kan vaak ook niet terug rollen omdat ie zijn armpje dan niet goed heeft en zet het dan op een brullen....
Er zijn dingen op de markt die draaien tijdens slaap voorkomen. Ze lijken op een klein deel van het aankleed kussen met nog een extra stukje eraan. Hmmm, beetje onduidelijk misschien en ik weet ook niet hoe het heet. Ik heb er zelf één gekregen van een kennis, vandaar dat ik ze ken. De thuiszorg winkel of wijkverpleegkundige weet wellicht waar ik het over heb? Groetjes, Mirelle.
Deborah slaapt ook sinds kort op haar buik. het cb zegt dat wij haar iedere keer om moeten draaien, maar zodra wij weglopen ligt ze alweer op haar buik. Ik hoor haar alleen als ze 's ochtends wakker wordt en dan draai ik haar om. dekentje ed. hebben wij niet eens, want ze slaat alles van haar af
Hoi Ik heb er ook zo één die lekker op zijn buik ligt. Ik kan hem wel omdraaien, maar even later ligt hij toch weer zoals hij wil liggen. Hij kan gelukkig zelf wel terug draaien. als het goed is kan hij met 8 maanden toch terug rollen. Ik zou hem gewoon even lekker laten huilen. Ik zelf zou bang zijn dat hij gaat wennen dat als hij hult, jij komt. Milan heeft ook van die periodes gehad. In het begin ging ik wel kijken, maar later ook niet meer. Succes