Hoi, Wij hebben de 1e 2 weken van juni vakantie en wil heel graag 2 weken op vakantie, maar dan daar naartoe waar het mooi weer is. Nu weet ik dat het nooit verzekerd is, maar wie weet heeft er iemand goede tips. We hebben een paar voorkeuren, maar opzich staan we wel overal voor open. - het liefst willen we zo'n 800 km van utrecht rijden - meeste kans op mooi weer - moet het leuk zijn voor een 2 jarig kind - we willen een stacaravan waar onze zoon ook omheen kan spelen dus het liefste niet te dicht op elkaar - met een zwembad en aan een meer/zee/rivier - we willen de fietsen meenemen dus als we er leuk kunnen fietsen zou het helemaal ideaal zijn Wie heeft er tips voor ons?? Alvast bedankt! Wie
wij zijn vorig jaar naar camping camping les ecureuils in de vendee geweest. leuke camping voor kids vlak aan zee. wij zijn in juli geweest, maar wij vonden het behoorlijk fris vooral s'avonds en s'nachts. Ik zou dan toch kiezen voor de kust van de middelandse zee, maar dat is wel wat verder rijden.
wij zijn vorig jaar ook naar vendee geweest, en volgende maand gaan we weer naar vendee, het is een kleine 10 uurtjes rijden ( aan 1 stuk ) vorig jaar gingen we naar camping la ferme du latrois,mooie camping met meertje en een leuk zwembad, her en der kleine speeltuintjes, dit jaar gaan we naar camping la pin parasol, hoe het daar is weet ik niet, maar het lijkt ons een hele mooie camping met mooi zwembad.
Wij gaan dit jaar voor het eerst wat verder weg met de auto. Wij hebben deze camping geboekt. Camping Le Grand Dague - Frankrijk / Dordogne / Atur / Périgueux - Vacansoleil