Hoi! Wie heeft er wel eens bij de bon prix besteld? En wat is jullie ervaring met bezorgen? Gaat dit snel of juist niet? Hoor graag jullie ervaringen Groetjes Lisette
Redelijk snelle levering. Alleen de kwaliteit kan nogal verschillen. Sommige kledingstukken zijn nu (2 jaar later) nog goed, andere waren na een maand al niet meer te dragen.
Kwaliteit is soms inderdaad beetje bagger, maar ach... voor die prijzen doet het geen zeer als er iets kapot gaat! Ben er best tevreden over! Ook altijd binnen een week binnen.
En de kwaliteit gaat dit met name over de kleding van katoen? Of ook iets van tricot? Heb een leuk jurkje gezien van tricot..maar vind het zo moeilijk om te beslissen als je het niet in het echt eerst kan zien. Dit is hem: Jurk bonprix
Nou ik heb ook eens iets besteld daar. En naar een aantal weken was het nog niet binnen. Heb toen gemaild dat ze het wel mochten houden. Vond het echt heel slecht. Mijn moeder heeft ook kleren besteld. De maten waren niet correct en 1 truitje had een hele andere kleur. Zij heeft ook alles wee retour gestuurd
Ook hier negatieve ervaringen. Bon Prix had mijn geld er 4x vanaf gehaald. Er gingen wel 5 maanden overheen voor dat ik mijn 200 euro terug had gekregen uiteindelijk. En de communicatie was ook slecht. Dan stuurde ik ze een brief en hoorde ik maar niks. Dan belde ik er heen en dan hadden ze niks gekregen. Nee voor mij nooit geen bon prix meer. Vind de kwaliteit ook niet al te best.
Prima! Geen klachten over! Over het algemeen zijn ze vrij snel. Ooit wil het nog wel eens voorkomen dat als er net een nieuwe folder uit is, de artikelen er wat harder uitvliegen. Maar zeker ook vanwege de prijs is het interessant om daar te bestellen (vind ik ). @Barbara, als mij dat zou overkomen, dan laat je dat geld toch meteen storneren door je bank? Lijkt me toch dat dat geen probleem mag zijn.
9 van de 10x dat ik er iets besteld had kreeg ik een brief thuis helaas niet meer op voorraad maar het artikel stond wel nog altijd op de site! verder schoenen die ik daar eens besteld heb loop ik 2 jaar later nog op en zeer goede kwaliteit! loop er zelfs dagelijks op helaas zijn ze nu in vervanging toe ze zitten heerlijk haha verder op die briefjes na geen opmerkingen af en toe leuke kleding voor weinig geld
nou ik bestel dus nooit meer wat bij Bon Prix, ik had een keer twee broeken en een truitje besteld en alles was ( volgens de site ) voorradig, ik netjes op tijd besteld , na een week nog niets binnen, ik gebeld '' Ja mevrouw er is wat tussen gekomen het komt morgen bij u binnen '' ( IK: oke dat kan, geen probleem )week later nog niets binnen, ik weer gebeld om te zeggen dat ik het niet meer hoefte want ik had inmiddels al wat anders gekocht zegt '' nou mevrouw zou u dan wel even de verzend kosten willen betalen want we hebben het wel verstuurd '' ..... ...... Ben gekke henkie niet ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen ... tsss ... half uur discussie gehad met dat mokkel .. heb het dus echt niet betaald, het is dan miss maar 5 euro maar ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb gezien .. En vind de kwalitiet gewoon bagger ( gezien bij mijn schoonmoeder ) .. Nee voor mij geen Bon Prix meer ...
Ik bestel hier ook met regelmaat en geen klachten. Soms iets van mindere kwaliteit. Maar ik bestel hier wel de normaal betaalbare ondergoed. ( grote maat BH ). Nooit geen problemen.
Ik bestel daar regelmatig iets,als je via internet besteld kun je meteen zien of ze het op voorraad hebben.Als dat niet zo is dan annuleer ik het meestal want dan kan het wel eens lang duren.Ik heb daar eens een badpak besteld en dat was na een keer of 4 dragen helemaal kapot.Ik heb toen gebeld en er zat garantie op zei de telefoniste,ik mocht het gratis terug zenden en heb toen mijn geld terug gekregen.
hier ook al eens wat besteld bij bon prix maar na een paar weken nog niks dus dat hoeft van mij dan ook niet meer!.
Heb van de week een superleuk jurkje besteld.. Heb weinig problemen met ze, behalve dat ze alleen een slechte communicatie hebben.. wij zijn 4 jaar geleden verhuisd, en nog ontvangen de mensen op het oude adres (die kennen we) post van de bon prix op onze naam. Dat is het enige bedrijf dat weigert adresverandering door te voeren ofzo
Bestel ook regelmatig bij bonprix. Nooit narigheid mee gehad, vind de prijs/kwaliteit verhouding prima en de service ook goed!
Levering e.d vind ik goed. Kwaliteit kun je vergelijken met de H&M, gaat bij mij echt niet vaak langer mee dan een seizoen.