Ervaring TURBO zwemmen?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Ammie1984, Mar 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik woon in het buitenland en mijn kinderen hebben afgelopen zomer een turbocursus zwemmen Nederlandse stijl gedaan in Nederland. Mijn oudste heeft daarmee zijn A gehaald, mijn middelste ging van badje 2 naar badje 4 (was toen 5) maar mocht uiteindelijk niet aan het diplomazwemmen meedoen.

Aankomende zomer gaan we weer. Middelste voor A ben B en oudste voor B en C (en zwemvaardigheid 1) want hij zwemt hier waar wij wonen nu ook heel veel.

2. 81kaatje

81kaatje Actief lid

May 26, 2015
    391
    43
    28
    dat gaan ze haar daar leren!!ik heb goeie ervaring.Namen zelfs na de les nog tijd voor mijn dochter.ze heeft het toen ook gehaald.

3. Kukido

Kukido Fanatiek lid

Jun 16, 2016
    2,365
    2,962
    113
    Maar als ze nu in het een na laatste badje voor afzwemmen zit, dan heeft ze toch nog genoeg tijd tot de zomervakantie om haar diploma al te halen. 1,5 jaar voor een a-diploma is dacht ik vrij normaal.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Met mijn zoon turbo zwemmen gedaan. Dit bestond uit een pakket van 36 lessen a 45 minuten in 3 maanden tijd met diploma garantie. Hij is toen gestart op 1 april en had op 1 juli zijn A diploma (kosten 675 euro voor het hele pakket). Daarna nog een pakket afgenomen voor B+C samen van €200. Daarvoor zwom hij 2x per week 45 minuten. Zijn B had hij na 8 lessen en zijn C na 12 lessen. Dus het complete A,B,C heeft hij doormiddel vann turbo zwemmen in iets minder dan 6 maanden gehaald. Ik vond het ideaal, en ik denk dat het qua kosten uiteindelijk niet veel duurder was dan normale lessen 1.5 a 2 jaar lang. Bij mijn dochter ga ik dit zeker weer doen!

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Mijn zoon heeft vorig jaar voor zijn B een turbocursus gedaan (hij was 6 jaar). Elke zondag 2 uur zwemmen (met korte pauze tussendoor met drankje en koekje). Na die 2 uur zwemmen was hij kapot. Dus ik vind 5 dagen 3 uur zwemmen echt veel.

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Fietsen heb ik ook gehoord. Wij gaan dus eerst veel fietsen voor hij op zwemles gaat. Als je meer kracht en conditie hebt is het makkelijker om technisch de slagen goed uit te voeren voor een langere tijd. Als jij zelf snel moe bent merk je ook dat je minder geconcentreerd bent en dat dingen niet zo makkelijk gaan.

Share This Page