Wie heeft er wel eens mepal broodtrommel of beker besteld via Mepal | tutteleminka? Ik vind ze er op de site waanzinnig leuk uitzien, maar ik wil wel iets wat kwalitatief een beetje oke is. Dus geen sticker op de bovenkant en geen vervaagd plaatje na 1 keer afwassen oid.
Wij hebben een setje met buurman en buurman erop . Deze wordt sinds april elke dag gebruikt en afgewassen (met de hand) en ziet er nog prima uit. En mijn zoontje vindt hem nog steeds geweldig. Op de fles is het wel een soort sticker die je ziet zitten, maar die laat absoluut nog niet los. En de broodtrommel is de hele bovenkant bedrukt. Goede service ook, wij hadden hem binnen een week binnen.
Zo zien ze er nu uit, na een paar maanden gebruik er zitten overigens wel wat krasjes op, maar dat is normaal, vind ik.
Ik heb 2 jaar geleden een broodtrommel laten bedrukken van Mepal, maar dan via mymepal.com. Hij ziet er nu nog supermooi uit. We wassen hem wel met de hand af, maar de foto slijt nog niet na ruim 2 jaar.. Hier dus wel tevreden over de kwaliteit. Ook de broodtrommel zelf is goed stevig.
Wij hebben een brandweerman Sam setje laten maken, we wassen het met de hand af, maar ziet er na meerdere maanden nog steeds heel gied uit. Ik zeg doen!
ik heb ook besteld bij deze site. Heel tevreden en ziet er top uit! Broodtrommels worden elke dag gebruikt en afgewassen. Zelfs een aantal keer in de vaatwasser gehad en ze komen er nog prima uit. Broodtrommels zijn 2 jaar oud en lijken nog als nieuw
Ik heb vanavond even een mailtje gestuurd, omdat ik wilde weten of het mogelijk was om iets aan te passen in een bestaand ontwerp. Nog geen 5 minuten later kreeg ik een vriendelijk mailtje dat dat geen probleem was en wat mijn wensen precies waren. Die heb ik doorgemaild en even later kreeg ik een keurig nieuw ontwerp doorgestuurd. Top service dus, ik heb direct de bestelling geplaatst.