Zoals de titel zegt, het duurt een eeuwigheid neer die batterij vol is. S'avonds rond 23u steek ik hem in met 8% en s'ochtends rond 7.30u is hij nog maar op 65% Ik hem hem nog niet zo lang en gebruik de originele oplader. Is dat normaal? Kan ik een snellere lader kopen? Zo ja, welke? Alvast bedankt
heb je al opnieuw opstarten geprobeerd? En af en toe de batterij goed leeg laten lopen (dit is goed voor de levensduur van de batterij). En anders is of de lader of de batterij stuk..
Ik heb dit met mijn samsung galaxy telefoon. Met de oplader is niks mis, die van mijn man laadt hij wel gewoon snel op. Verschillende opladers geven dit probleem. Er is momenteel nog maar 1 oplader die mijn telefoon oplaadt zoals het hoort. Snap er niks van
Heb je de originele oplader in gebruik? Niet raar bedoeld hoor, maar hier hadden wij het ook. Gebruikten één oplader voor onze telefoons en de tab, maar de lader van de telefoon kan de tab niet zo goed opladen omdat die spanningen niet gelijk zijn.
Ik gebruik de originele lader. Heb de kabel wel wat verlengd want dat snoerke is anders zo kort. Heb die ook eens opgeladen met de kabel van de gsm en ik had het idee dat die sneller oplaadt maar daar ben ik niet zeker van. Vanochtend om 5u ingestoken toen ik naar mijn werk ging en nu is die op 79% dus in 10u tijd nog niet vol. Misschien maar eens een andere lader kopen. Welke hebben jullie?
de batterij raakt altijd goed leeg. Te danken aan netflix als ik ga koken of ik ga in bad gaat de tablet mee en zet ik netflix op haha
De tab 3 van mijn dochter heeft dit ook. Verschillende opladers geprobeerd maar maakt niets uit. Contact gehad met Samsung en die adviseren om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen (dan gaat wel alles eraf) Nog niet gedaan dus weet niet ofdat ook de oplossing kan zijn