Ha meiden, zoek meiden die dezelfde er ervaring hebben en ben benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen! Gister (41w) zou ik gestript worden door vk, maar ze kon er niet bij. De hals was verweekt maar de mond was niet bereikbaar, dus geen ontsluiting. Flink balen. Dinsdag nog een poging. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hoe is dit afgelopen? Ben beetje bang voor inleiding...
Bij mij lukte het ook niet, dat was op woensdag. Was toen 40-5. Op vrijdagochtend waren mijn vliezen gebroken (had ik in eerste instantie niet door) maar later in de ochtend had ik een afspraak bij de gyneacoloog ivm overtijd lopen, en die bevestigde het. Dus weer naar huis, en s'avonds begonnen de weeen. Volgens de VK had de strippoging er niks mee te maken want dan had het eerder moeten beginnen. Dus... er kan nog van alles gebeuren. Succes!
Ja... dat weet ik dus niet meer precies... Kan me wel iets herrinneren dat de baarmoedermond voor de helft verstreken was? Geen idee wat dat inhoud... haha
Bij mijn dochter lukte de eerste keer strippen ook niet, tweede keer wel, maar het maakte ook die keer niet uit, ben met 42 weken ingeleid. Vandaag word ik weer gestript in het ziekenhuis (hoop ik) en het is maar de vraag of het werkt. Voor mijn gevoel moet ik gewoon weer ingeleid worden en ik hoop dat ze dat aanstaande maandag (of liever nog morgen!!) gaan doen. Ik ben het zwanger zijn zat...
Bij mij hebben ze nooit geprobeerd te strippen. Ik weet niet waarom hoor. Bij mijn 2e was alles met 42.2 nog potdicht. Ik kon dus ook niet aan 't infuus. Daarom hebben ze gel gegeven en daar kreeg ik gewoon ontsluiting en weeen van. Dat had ik helemaal niet verwacht..! Na het breken van de vliezen ben ik op eigen kracht verder gegaan en binnen 2 uurtjes was mijn dochter geboren!