Ik zit nu 7 dagen na mijn ei en moet nog 7 dagen, maar heb nergens last van, af en toe steekjes in borsten en buik en zaterdagavond afkeer van glas rode wijn, maar verder niks nakkes nada.... Ik vroeg me af of jullie allemaal klachtjes hadden, of juist niks. Ik ben zo benieuwd...Dit is mijn 1ste ronde met Clomid! Groetjes jojo
maar misschien ben je dan wel niet zwanger? zou ook kunnen he... Maar er zijn idd wel vrouwen die weinig klachten hebben als ze zwanger zijn de eerste weken... dus even afwachten dus!
Ik snap je topic niet helemaal.. Maar ik heb ook overgegeven vorige maand met mijn eerste ronde Clomid. En ik heb zelfs niet eens een ei gehad...
Denk dat Jojo gewoon wilt weten of mensen zwanger waren maar geen klachtjes hadden.. De meeste vrouwen hier zijn erg gefocused op pijntjes, krampjes, pukkeltjes na ei En als ze die kwaaltjes niet hebben, al denken dan is het niet raak deze ronde.
Hmm ik mag over 3 dagen testen en heb ook totaal nergens last van. Ik hop dat het positief is, elke keer wel krampjes e.d. en toen gewoon ongesteld geworden. Volgens mijn pendels zou het raak zijn deze maand, spannend hoor.
Ik heb een half uur geleden testen gedaan, en ik blijk dus zwanger te zijn Maar ik heb geen kwaaltjes, is dus mogelijk om zwanger te zijn en geen kwaaltjes te hebben.
Gefeliciteerd! Wat een mooi kerstkado hebben jullie zeg! Nou hier ook geen kwaaltjes dus ik hoop dat het net zo gaat als bij jou.
Hoi jojo wat spannend, hoop voor je dat het direct raak is met eerste keer clomid. En wat betreft je vraag, er zijn genoeg dames die helemaal geen klachten hebben voor nod en dan blijken ze toch zwanger te zijn. Heel veel succes meisje.