Nou ja zeg. Wat een ontzettend akelige reactie, ook erg ongepast. Wat ik ook een beetje dom vind is het argument je wordt makkelijk zwanger. Dat is nou net het hele punt om Utrogestan te gaan gebruiken, om T in stand te houden als de vroege miskramen daadwerkelijk komen door een progestron tekort. Ik zou het inderdaad aan de gyneacoloog voorleggen hoe of wat. Mocht t zijn dat ik snel zwanger ben en ik houd utro over dan stuur ik het je met liefde toe.
Oh en mocht je voor je gevoel in de tussenliggende periode toch iets proberen te doen , dan zou je maca capsules kunnen slikken, aan de granaatappelsap gaan en Tarwekiem olie kunnen nemen. Ik neem elke dag tot aan mijn eisprong 2 maca capsules van 500mg, en vanaf mijn eisprong elke dag 1 capsule Tarwekiem olie ( van dr. Vogel) en de maca laat ik dan staan. Ook eet ik elke dag een granaat appel( erg lekker)
de 25e mag ik heen.. baal momenteel wel.. zeker omdat er al een plan lag, maar ze ineens terug krabbelde. ben al een week aan het testen met de ovu-testen en nog steeds geen oploop qua LH.. blijft heel licht.. is dit normaal na een vmk? zou zelf volgens berekening dit weekend anders weer in die periode zitten maar nu nog geen enkele teken van wel wat slijm maar niet dat vruchtbare..
Je cyclus kan wat van slag zijn maar die ovulatietesten kunnen zomaar ineens knallen. S' ochtends een vage lichte streep en eind van de middag een knaller. Gewoon rustig door teste
Ja daar zijn we weer met vragen. Ik heb net mijn menstruatie gehad, keurig op tijd maar wel heftig qua krampen. Nu zou ik mijn eisprong ergens dinsdag moeten hebben maar aangezien ik mijn man vanochtend al woest besprong dacht ik al dat ie misschien wat eerder zou zijn en jawel hoor, net getest met de gewone clearblue test en een smiley gekregen.kan dit komen door de utro? Dat ik 2 dagen eerder ben met Mn eisprong?
Hoe is het met je? Ik zit nu 6dpo, en verlies alweer bruin (minimaal).. Oftewel.. ga binnen nu en 2 dagen weer mijn regels krijgen .. en dat is weer 6-7 dagen te vroeg en dus weer een kortere cyclus (was van 30 nu al naar 22 gegaan, en nu dus weer korter ) Hoop echt dat de gyn. wil luisteren en ook echt actie gaat ondernemen.. dit lijkt mij nl. niet 'normaal'
. Nee met zes dagen al een menstruatie die er aan komt is echt niet wenselijk. Ik heb net mijn eisprong gehad en begin morgen weer met de utro
spannend!! het word hier al meer.. pff.. hoop echt dat de gyn mij donderdag wil helpen. zit er momenteel emotioneel doorheen . vl snapt er niets van.. ik voel mijn lijf 'falen'..
Ken je mensen in Portugal of Italië of Griekenland? Doosje utrogestan kost in Portugal 6 euro en is vrij verkrijgbaar zonder recept . Gewoon te koop bij de apitheek
Hier ook positieve ervaring met utrogestan, niet helemaal natuurlijke cyclus maar goed.. na maanden ovulatie inductie waarbij ik vanaf dag 5 al krampen kreeg en spotting en op dag 10/11 de menstruatie begon heb ik afgelopen 2 ronde utrogestan gebruikt op advies gyn en beide ronde zwanger! Echter wilde mijn gyn dat ik stopte op 14dpo omdat het niet wetenschappelijk is bewezen dat dat beter is om door te gaan, echter beide keren begon ik om rond 18 dpo met bloedde en eindigde het dus in een chemische zwangerschap/vroege miskraam terwijl ik op 14dpo nog een knaller had! Nu deze ronde mag ik na 14dpo doorgaan met 2x per dag 2 bolletjes tot aan de 7 weken, let's hope op opnieuw succes met blijvend resultaat! Hoop dat je ook snel mag starten springboon zou wel adviseren om gelijk te vragen of je door mag tot 7 of zelfs 12 weken.
en op cd 22 is het doorgebroken.. 8 dagen te vroeg . Ja de gyn wil ik overmorgen inderdaad om utro vragen. heb wel een eisprong, maar max 6-7dagen erna word ik dus ongesteld.. hoop echt dag utro hierbij kan helpen.. @Bootje123 dank je voor de tip.. neem ik donderdagmiddag mee als ik naar de gyn moet. @Izzie7676 , nee helaas niet.. zou wel een uitkomst zijn qua dat..