Ervaring Van Asten Babysuperstore?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danny, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny

Danny Niet meer actief

Hallo meiden,

A.s zondag willen wij naar de babysuperstore in Tilburg gaan. We krijgen hier regelmatig folders over en ze hebben hele goede aanbiedingen.
    Nu wil ik vragen of iemand ooit iets heeft gekocht bij een van de babysuperstore's, en wat jullie ervaringen hiermee waren?

Alvast bedankt,
    Liefs Danny ;)

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hey hallo,

haha nou eeeuh ik kan je daar na zaterdag meer over zeggen, dan kunnen wij namelijk onze kinderkamer afhalen....

liefs

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    ow maar dan wel van de babysuperstore in groningen.. zelfde... alleen dan elders.. :D

4. Danny

Danny Niet meer actief

Hebben ze er veel keus in kinderwagens? Ik vraag dit omdat wij best wel ver moeten rijden om daar te komen, hihihi

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    meer dan genoeg wagens te vinden daar.... Enne ze leggen het ook uit als je iemand gevonden hebt die je te woord kan staan. Dit kan op zaterdag wel eens even duren, want druk is het vaak wel. Maar wij hebben onze wagen er ook vandaan en zijn er prima geholpen..

karin

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ben er al 3 keer geweest!

ze hebben geweldige aanbiedingen en 9december gaan we het kamertje halen

ik heb het kamertje; candy gekocht en een xadventure kinderwagen!
    ze hebben goede aanbiedingen!

Ze laten je lekker kijken en er staat niet steeds een verkoper in je nek te hijgen! jah eentoppie winkel in mijn ogen!

7. Danny

Danny Niet meer actief

Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties, we gaan er zondag heen om een wandelwagen te kopen, en waarschijnlijk nog wat andere spulletjes.
    Want als ik de folder moet geloven scheeld t best veel, dus dat vind ik t ritje wel waard!

Liefs Danny

8. Danny

Danny Niet meer actief

Oh Anniek wat een mooie wandelwagen heb jij zeg, mag ik vragen wat die kost?

Liefs Danny

9. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    haiiiii,

Wij hebben ook het kamertje en nog wat div spulletjes bij v.Asten in Tilburg gekocht,wij zijn bij zoveel winkels wezen kijken,maar nergens vond ik 'Het'kamertje dat ik graag wilde hebben,alles is zo strak en daar hou ik niet zo van.maar bij v.Asten stond hij er wel en hebben hem ook gelijk besteld.
    Hij zou eigenlijk afgelopen dinsdag zijn gebracht,maar helaas is dit uitgesteld tot na de feestdagen..

Ik ben dus ook erg tevreden tot nu toe!

Ik ben benieuwd wat je keuze is geworden.

groetjes marianne

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tuurlijk joh
    450 ongeveer ik geloof 430 maar sla me niet tegen me gezicht als ik er een paar tientjes naast zit! Krijgt er een wipper bij en nog een autosteol die ik weer ingeruild heb op een maxicosi! oja en ze hebben daar ook goede aanbiedingen van maxicosi zo heb ik namelijk geen isofix en koste die geloof ik nog maar iets van 100euro!

ennuh zie dat jij ook uit limburg komt?
    nou ik ben er al 3 keer geweest! dus schaam je niet hoor! hihi

wel laten weten wat je gekocht hebt he?!
    en de prijs scheelt idd! alleen sommige dingen wat meer en adnere wat minder! vind vooral aanbeidingen goed!

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik werk in Tilburg en collega's van me (beiden hebben een twee;ing gekregen toevallig he....) shoppen ook bij v Asten!
    Ze waren erg tevreden over alles daar...
    Succes!

Mirre

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb er afgelopen zaterdag de kinderwagen gekocht en ben tevreden over de hulp en uitleg die ze je bieden.

ook hebben ze vaak leuke aanbiedingen en veel op vooraad waardoor de levertijden niet lang zijn.

13. ruzaldo

ruzaldo Lid

1 sep 2006
    37
    0
    0
    programeur
    tilburg
    Die winkel is op loop afstand van ons huis. Ben ik paar keer geweest. We hebben daar bad commode besteld. Gaan we 16 december ophalen. Ze hadden belooft, tdat het 3 weken zal duren, maar uiteindelijk is het toch 6 weken geworden. We hebben geen haast, maar toch...
    Ga ik zaterdag weer heen. Wat kleinespulletjes kopen: wipstoeltje, babyfoon, wat kleding...
    Ze hebben heel ruime keuze. Heeeeeel veel kinderwagens.
    Dus jullie zouden niet voor niets hier naar toe rijden
    Suc6 met alles

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hebben een kinderwagen en het kamertje daar gekocht oh ja ook de box en boxkleed. Erg tevreden en goede servicce

15. Danny

Danny Niet meer actief

harstikke bedankt meiden, voor jullie reacties!
    We gaan er zondag heen, en zo te horen zullen we zeker slagen.

Bedankt.
    Liefs Danny

16. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Enn Danny, is het nog gelukt bij van Asten in Tilburg?

Wij zijn er iig wel geslaagd!
    én babykamertje besteld én kinderwagen met maxi cosi..

17. Danny

Danny Niet meer actief

Nou we zijn er uiteindelijk op t laatste moment niet heen gegaan, ik zag op marktplaats n mutsy 4-rider kinderwagen staan voor weinig geld en we zijn hier eerst voor gaan kijken.
    Nou en die zag er spik splinter nieuw uit, met alles erop en eraan en dus hebben we die gekocht en zijn we niet meer naar tilburg gereden.

Maar we gaan er waarschijnlijk binnenkort toch nog n keer heen voor de kleine spulletjes.

liefs Danny

Deel Deze Pagina