Hallo hallo, heeft er iemand ervaring met de Frozen verduisterende gordijnstof van Kwantum? Is deze stof echt verduisterend? Want er staat bij dat deze verduisterend is, maar vraag me af of het echt zo is. Misschien kunnen jullie mij helpen aan een antwoord . Ik moet namelijk best een eindje rijden om deze stof te halen, en ben bang dat ik straks voor niks naar de winkel rij om deze stof te halen. Het is namelijk belangrijk dat deze stof echt verduisterend is.
Aan de achterkant van deze stof zit een witte laag, de verduisterende stof. T'is echt verduisterend. Het ligt op een hele lange rol en is vrij dik spul. Ik kan dit uit ervaring zeggen daar ik een aantal jaren daar gewerkt heb op de gordijnafdeling haha. Tip: bel van te voren even naar het desbetreffende filiaal zodat ze het benodigde aantal meters voor je kunnen reserveren. Anders rij je dadelijk een heel stuk en is er net te weinig voor handen, zou zonde zijn. Het is een algemeen nummer maar ik dacht dat je kon worden dvb met het desbetreffende filiaal via keuze menu: 0900 2355926