Ervaring verstandskies trekken onderkaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Noorie, 5 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik heb zo'n spuitje gekregen waarmee ik echt IN de wond kon spoelen, wat een verlichting was dat. Bij mij hielp tramadol dus zelfs niet en ging het een soort van etteren met echt helse pijnen als gevolg. Ik heb nog net niet m'n halve huis verbouwd maar oprecht met dingen gegooid haha. Op een gegeven moment kwam dat dan vrij (met een putlucht waar je u tegen zegt) en dan nam ook meteen de pijn af. Toen de kaakchirurg bij de tweede terugkomst goed uitlegde dat ik echt in de wond moest was het ook binnen een paar dagen over, en tijdens die dagen was de pijn gewoon draaglijk. :thumup:

Die tweede ga ik er pas uit laten halen als hij echt zeer gaat doen hoor haha, want ik weet niet of ik dit nog een keer trek :roflmao:

2. Noorie

Noorie Niet meer actief

Daar ga ik denk ook maar naar vragen dan.
    Hier ruik je het ook echt uit mijn mond volgens mij, ik slik ook echt veel pijnstilling maar word gewoon gek van de pijn.
    Die andere mag er voorlopig echt niet uit :roflmao:

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ja bij mij was het echt een geur & smaak waar ik helemaal naar van werd, maar nog steeds beter dan de pijn.

https://www.google.nl/search?q=monoject+spuitje&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiU-7qm7fPaAhWSm-AKHYW5DJsQ_AUICigB&biw=1280&bih=893#imgrc=AU7SU11DIpOtzM:
    Zo'n spuitje is het en dan met spoelspul van de Kruidvat of gewoon water met zout.. Vreemd dat je die nog niet van je kaakchirurg hebt gekregen. Ik zou gewoon weer bellen hoor als ik jou was, ik had er toen spijt van dat ik het niet eerder weer had gedaan :p

Noorie vindt dit leuk.
  4. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Mijn ervaring is eigenlijk juist positief. Na een dag was ik pijnvrij, zowel boven als onder. Vervelend dat het bij jou niet zo fijn verloopt :( sterkte ermee!

Noorie vindt dit leuk.
  5. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ja maar dit zijn dan ook fijne berichten om te lezen voor een eventuele tweede keer ;)

Noorie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina