Ervaring verzwaringsdeken bij kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Child, 26 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Hier ook 2 dekens. De oudste en de jongste hebben er 1. Nou ja, ik had er een, maar die heeft de jongste ingepikt.
    De oudste slaapt echt beel beter, sneller in, beter door en wordt later wakker. De jongste? Geen idee. Ze slaapt lang, maar dat kon ze altijd al. Ze vind het gewoon fijn.
    Ik vond het ook heerlijk, mijn kwaliteit van slaap was echt beter. Maar ja, nu dus niet meer.

2. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.197
    1.055
    113
    Vrouw
    Mijn dochter met ASS heeft er twee, eentje voor op bed, de ander voor op de bank.
    Ze zit er regelmatig onder, mijn jongste dochter wil er nu ook een haha.
    We hebben ze online gekocht, eentje via een bedrijfje die ze zelf maakt, die is wel echt heel mooi met fleece, de onderkant niet, zodat ie niet heel warm is.
    We hebben via de ergotherapeut bekeken hoe zwaar hij moest zijn, dochter heeft er verschillende mee naar huis mogen nemen.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben er ook aan gedacht, maar onze zoon heeft het altijd warm in bed. Slaapt het hele jaar door enkel in zn onderbroek en het raam open.
    Werkt dit ook bij kinderen die het snel warm hebben?

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Wij hebben een handgemaakte, deze is zo vervaardigd dat hij geen warmte afgeeft. Onze zoon heeft het ook altijd warm maar ligt nooit onder alleen zijn zware deken. Altijd dekbed+ zware deken of laken + zware deken.
    De dame waar wij ze vandaan hebben heeft laatste een heel artikel op haar facebook gezet wat het verschil is tussen een handgemaakte en een uit de winkel gekochte. Zij bied ook de mogelijkheid tot lenen en kopen op afbetaling

tuc vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Zou ik de gegevens van deze mevrouw mogen?

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Tuurlijk! sorry had ze erbij willen zetten. Op facebook is het handmade by daantje.

tuc vindt dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Dank je wel

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik heb het zelf snel warm, maar heb er tot nog toe geen last van met de verzwaringsdeken.

(Off-topic: goed weer wat van je te lezen!)

9. tuc

tuc Niet meer actief

O dat klinkt goed, wij gaan er toch weer eens naar kijken.

En dank je wel;)

Deel Deze Pagina