Mijn dochtertje heeft sinds een paar dagen ineens een droge, schrale huid (rondom haar mond, wangen zeg maar) en ook veel kleine bultjes. Nu vroeg ik mij af wat ik hier het beste mee kan doen? Iets verzorgends opsmeren, maar wat? Ik ben niet zo'n zwitsal fan en nu met deze droge huid en uitslag dus al helemaal niet, maar ik zou er wel graag even iets opsmeren dat haar huid wellicht wat rustiger maakt?
Had ze hier ook door het weer. Heb van de ha een tube vette crème gekregen op recept. Helpt erg goed!
Ja denk inderdaad dat het bij haar een combinatie is van zowel het weer als de laatste tandjes die doorkomen. Het ziet er zo zielig uit..
Was hier ook, maar mijn dochter zit inmiddels van top tot teen onder, volgens de HA eczeem. Heb ook die vette zalven meegekregen en hier werken ze averechts helaas.. Ben dus ook nog op zoek naar de ideale creme. Voor gewoon de schrale wangetjes vind ik balneum een fijne creme!
Ik heb goede ervaringen met vaseline Lanette crème, gewoon te koop bij de apotheek. Het trekt veel sneller in dan gewone vaseline, dat laat echt een laagje achter. Mijn zoon had als baby eczeem maar nu ik de plekjes met deze crème bij hou gaat het goed. Alleen bij lage weerstand komt de eczeem nog wel eens terug.