Hallo dames Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden sinds januari. Ik slikte de eerste 3 maanden gewoon foliumzuur, maar ben deze cyclus over gestapt op Vitaal Zwanger van Kruidvat. De eerste cyclussen waren regelmatig :32-32-31 dagen , maar nu zit ik al op dag 22 en nog geen teken van es. Heeft iemand van jullie ervaring met vitaal zwanger worden van kruidvat? Kan het zijn dat je cyclus er langer van wordt?
Hoi, Ik slik sinds twee maanden ongeveer Vitaal Zwanger van Kruidvat (daarvoor een andere zwangerschapsvitamine) en ik merk geen verschil, zie mijn cyclus hieronder. Lijkt me ook niet dat vitamines veel invloed hebben op de duur van je cyclus... Misschien heb je deze keer niets van je eisprong gemerkt? Kan ook per maand verschillen natuurlijk. Of heb je ovulatietesten? In ieder geval succes, ik hoop dat je cyclus mooi regelmatig blijft!
Ik ben op maandag moeten stoppen met ov-testen omdat ze op waren :s. Waren wel vrij donker maar niet positief. Had ook precies geen vruchtbaar slijm :s, andere maanden wel. Of kan dat ook verschillen per maand? Hoop ook dat hij geweest is want dan had ei ontvangstcomite