ervaring vitamine b5 bij puistjes

Discussie in 'De lounge' gestart door BlueApple, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ik ben al laannngggg uit de pubertijd maar heb nog steeds last van hormonale acne. Oke het is niet echt acne misschien maar vooral een week voordat ik ongesteld moet worden wordt mijn huid onzuiver :x. Ik slik al ruim 1.5 jaar de yasmin pil maar het helpt niks. Diane pil hielp ook niet....
    Iemand ervaring met vitamine b?

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij werd het beter toen ik stopte met de pil.. Het is zon 5 jaar weg geweest maar nu heb ik ook weer een onrustige huid tussen de eisprong en menstruatie. Extra vitamine b zou ik niet weten, heb wel het idee dat het minder is als ik goed op let wat ik eet. Na de eisprong heb ik vaak trek in troep, chips bijv, daar krijg ik het ook van volgens mij..

3. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Zinkcitraat/ gluconaat schijnt ook wel eens te helpen. Daar zou je ook nog eens naar kunnen kijken

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik had ook diane pil tegen acne, had nooit eerder last van acne gehad, maar tijdens de zwangerschap van de jongste had ik enorme acne, en daarna ook nog..besloten die pil te nemen, wat bij mij wel goed werkte..
    alleen toen ik een kinderwens had en stopte begon de trammelant..
    alles kwam weer terug..
    door de medische molen heen qua huid en uitvallend haar..
    kwam niets uit naar boven, alleen dat je hormonen net even anders in balans zijn..
    kan leeftijdsgebonden zijn..
    nu tijdens het zwanger zijn heb ik eigenlijk alleen acne op de schouders..
    ik zit dus erg te denken over geen diane pil meer te nemen na de bevalling..
    Maar een andere lichte pil zoals die ik vroeger had, de microgrynon ofzo..
    Ga het nog even overleggenmet de huisarts..

5. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Heel veel geprobeerd .. Het enige wat echt helpt voor mij is lokale antibiotica op recept van mijn huisarts. Ik heb geen ervaring met vitamine b5.

Deel Deze Pagina