beval kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door M28, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    he meiden waar gaan of zijn jullie in bevallen? en hebben jullie je thui omgekleed of in het ziekenhuis?
    Ik zit echt te denken wat praktisch is en toch een beetje leuk.. ;)

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mijn bedoeling is om thuis te bevallen.. Geen idee wat ik aan heb/doe! Ik slaap nu in een hemd en joggingbroek, zal dus wel zoiets worden of een big shirt (hoeft de broek ook niet uit :p)

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Mijn moeder had een groot t-shirt voor me gepakt en ik zei: "Nee niet die, die tekst.." Hij is toch meegenomen naar het ziekenhuis, maar ik weet niet meer wanneer ik hem aan heb gedaan. Het was een t-shirt waar op stond: "i'm a virgin"

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Geen idee waar ik in ga bevallen. Ik zorg in ieder geval dat ik voor in de kraamweek een paar mooie wijde nachthemden heb en een lekker huispak ofzo.

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    :D:D:D:D:D:D Da's een goeie!!! Hint van je ma????

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben 2 keer bevallen in een groot nachthemd en is 'goed bevallen' zover dat kan haha.

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik ha beval kleding mee genomen een lang shirt uit eindelijk bevallen in het zwangerschapshirt wat ik aan had toen ik naar het ziekenhuis ging..

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ik had een groot t-shirt van mijn man bij om in te bevallen, maar uiteindelijk ging de bevalling zo snel dat ik helemaal niks aan had :)

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik beval in het ziekenhuis in een oud tshirt van mijn vriend denk ik,, maakt me niet uit hoe ik erbij lig(wel geschoren enzo natuurlijk!) als de baby maar goed te wereld komt. Als hij eruit is doe ik wel mijn nette joggingpak aan.

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hahaha
    denk niet dat iemand dat heeft geloofd ;)

11. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb een donkerblauw pyama shirt gekocht bij de Zeeman en heb nog een groot roze mega shirt gekregen van me moeder.
    Ik wist meteen al dat ik dat heel goedkoop ga houden, vrees dat ik het toch weg gooi namelijk erna.
    En een mooi gezicht word het toch al niet als ik met me paarse hoofd in het ziekenhuisbed lig te persen.. :p

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik had een lang nachthemd bij me voor de bevalling. Ik ging naar het zkh in m'n joggingsbroek en t-shirt. Op het moment dat m'n vruchtwater brak is de joggingsbroek uitgegaan en ben ik de bevalling in gegaan met alleen het shirt aan. Had echt geen puf om dat nachthemd aan te gaan doen.

13. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Ik had llekkre grote nachthemden bij me, maar vanwege de ruggeprik kreeg ik ziekenhuiskleding aan. Verder had ik de tweede keer een zwangerschapshuispak bij me. Lekker ruim voor de nog gevoelige pas bevallen buik.

14. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Ik had speciaal een zwart hempje gekocht waar mijn dikke toeter ook inpaste, maar op het moment supreme heb ik me niet meer omgekleed en benvik gewoon bevallen in het shirt dat ik die dag aanhad. Tip, op zwart zie je al die bevalsmurrie niet zo goed, staat net iets beter op de eerste foto's!

15. Devero

Devero Actief lid

5 dec 2010
    250
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb een overhemd gepakt van mijn vader :D

Niet om papa dichtbij te hebben hahaha, maar het is wel praktisch:
    - donkere kleur
    - niet zo truttig
    - niet te warm (korte mouw)
    - met knoopjes dus kan makkelijk open als beebie er is
    - En: als de buik van mijn vader erin past, dan de mijne zeker ;)

16. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik had de eerste keer een aantal bigshirts gekocht bij de Zeeman en Blokker voor de bevalling maar ben uiteindelijk bevallen in het voetbalshirt van mijn man!

Heb dezelfde bigshirts nu weer in mn ziekenhuis tas zitten .. Kijken of het nu wel lukt om ze nog aan te krijgen zodra de bevalling zich aandiend.

17. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

een donkerblauwe nachtjapon! ging prima!

18. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    ik had een big shirt bij me maar tijdens de bevalling had ik het zo warm dat zelfs die uit gegaan is!! Enkel zo nu en dan het laken over me heen.

En deze keer.....tja ik had het in januari de vorige keer al heet nu is het in augustus....dus zal wel weer het zelfde worden denk ik :D

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Goeie tip!

20. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hahah zo te lezen hadden de meeste de kleding aan wat ze opdat moment droegen.. en zwart is idd wel goede tip.

Deel Deze Pagina