Hallo allemaal, Na mijn bbz eind maart is mijn cyclus anders. Hij heeft een korte lf van 9 a 10 dagen. Tevens heb ik tepeluitvloe door hogere prolactine gehalte. Ik kreeg de tip om vitex agnus te gaan gebruiken. Bij 2 tabletten zou dat de prolactine verlagen en het progesteron verhogen. De lf zou dan normaliseren en de kans op zwangerschap verhogen. Het werkt vruchtbaarheid verhogend. De persoon die mij dit adviseerde was 1 jaar bezig zwanger te raken. Na 2 maand vitex was het raak....wij zitten nu in ronde 8. Indien het in januari nog niet gelukt is moeten we voor ivf gaan. Toch blijven we hopen op een spontane zwangerschap Hebben jullie ervaring met dit middel ? Hoe snel merkte je effect?
Het zit standaard in de multi vitaminen van etos. Het gaat dan om de zwanger worden variant. Dit reguleert de cyclus. Je zou het kunnen proberen allen mag je dit niet tijdens een zwangerschap gebruiken.
Dat klopt alleen de dosering daarvan is veel lager dan wat mij geadviseerd is. Ik heb losse foliumzuur en losse monnikspeper. Zodra ik dan pos zou testen stop ik met de monnikspeper. 😊
Ik ben zelf ook aan het Googlen geweest hierover maar lees wisselende ervaringen. Vrouwen die ermee gebaat waren maar ook waarvan de cyclus juist helemaal ontregeld waren. Dat ging wel om Eros zwanger worden. Succes!!
Ik mag het zelf absoluut niet slikken van het ziekenhuis. Inmiddels is het bij mij dankzij clomid 100 raak
Ook verschillende dingen over gelezen inderdaad. Slik het dmv de eros pillen maar geen verschil tot op heden. Wat mij is opgevallen dat het lijkt of de mensen ie al een goede lengte vd cyclus hadden juist een onregelmatige cyclus kregen en degene met een lange cyclus een kortere. Maar dat kan toevallig zijn.