Wij gaan 30 maart een midweek naar landal vennenbos met 7 jarig kind met geestelijke beperkingen. Ze houdt enorm van spelen en zwemmen en pretparken. Is er in de omgeving iets leuks om even naartoe te rijden? Bijv pretpark, speelhal, grote speeltuin. Niet te ver. Ik vind niet veel online, alleen bos en dat boeit haar niet zo. is er ook een lekker sushi restaurant in de buurt? (Das een beetje traditie bij ons op vakantie haha)
Beekse bergen is redelijk in de buurt. En volgens mij is toverland ook te doen. Dippiedoe misschien ook wel
Speelboerderij de hooiberg. Binnen en buitenspeeltuin Trampolines,fietsen,klimmen, springkussens binnen Ik ben toen met mijn zoontje er heen gefietst was ongeveer 10 min fietsen.
Op nog geen 10 min fietsen ervan zit een speelboerderij ik denk de Hooiberg. Is een binnenspeeltuin met ook een buiten gedeelte. Ze hebben er ook een hele leuke knutselkamer etc, wij vonden het erg leuk toen we er waren. In de park plaza van het park zit ook een binnenspeeltuin, niet super groot maar wel leuk! Het zwembad is sowieso een aanrader en daar kan je ook heel wat uurtjes doorbrengen, zeker nu met dat nieuwe stuk eraan. Edit: wij hadden via social deal kaartjes voor beekse bergen gekocht. Is als ik me goed herinner 20 min rijden vanaf het park. Je hebt daar een speeleiland ook en natuurlijk het Safari park
De Efteling en Toverland zijn allebei op 45 minuten autorijden. Nog best een stukje rijden, maar als je niet in deze omgeving woont, wellicht wel de moeite waard.
Ik denk dat je helemaal niet het park af hoeft. Er is een superleuk nieuw stuk aan het zwembad gebouwd. Er is ook een nieuwe binnenspeeltuin. Als ze ook nog van puk en pelle en van bollo houdt dan zit ze helemaal goed!
Efteling hebben we laatst nog gedaan en is ook 45 min vanaf ons huis dus hoeft nu niet. Zoek echt iets in de buurt van landal dat je eventjes kunt bezoeken want elke dag hetzelfde zwembad en binnenspeeltuin lijkt me een beetje eentonig. Toverland zijn we nog nooit geweest maar misschien komt dat nog ooit als we daar in de buurt op vakantie zijn. Thnx!
Ja dat is ook zeker zo maar voor de afwisseling lijkt het me wel leuk, als we toch in een andere omgeving zijn om daar ook wat lokaals mee te pakken.