Paspoort foto's

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij hebben ongeveer anderhalf jaar geleden mijn zoontje op ons paspoort laten zetten. Op deze foto ziet hij eruit als een baby. Nu is hij 2 jaar geweest en ziet er nu dus uit als een peuter. Mag hij daarmee nog steeds door de paspoort controle?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja :)

Wij hebben van Irem al met 3 weken pasfoto's laten maken en haar identiteitskaart is gewoon 5 jaar geldig daarmee. Ik bedoel, ze lijkt nu al niet meer op de foto, laat staan straks.

Vraag me ook niet waarom ze zonodig een foto erop willen van die kleintjes, maar goed!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja blijft gewoon 5 jaar geldig, ook bij kinderen! Hartstikke raar want wat lijkt een 5 jarige nog op z`n babyversie?! Mijn dochter lijkt nu met 2,5 er echt niet meer op, maar geldig is hij wel.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    gelukkig! kost allemaal anders weer zoveel extra geld als je weer nieuwe pasfoto's erop moet laten zetten.

Bedankt!

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Binnenkort mogen kinderen alleen niet meer bijgeschreven staan bij de ouders maar moeten een eigen identiteitsbewijs hebben.
    Voor Amerika geldt dit al.
    Misschien even nakijken op de website van de gemeente waar je woont?

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wij hebben de kinderen al laten bijschrijven met twee weken, en dus ook pasfoto's laten maken toen ;)

Was best lastig, om hun oogjes op het juiste moment open te laten zijn :)

Toch maar even nakijken hoe lang dat bijschrijven nog geldig is, voor onze vakantie!

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Deel Deze Pagina