Vakantiehuis in noord italie, 10 personen met zwembad, waar boeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door anja136, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Wij gaan volgend jaar juni voor 2 weken naar italie, althans dat is de bedoeling.
    We gaan met 6 volwassenen en 3 kids (2, 1 en 0 jaar).

Nu zoeken we een betaalbare villa oid, met minimaal 5 a 6 slaapkamers, 2 badkamers, een zwembad (liefst omheind, ivm veiligheid voor de kleintjes)

Wie is er weleens in noorditalie geweest en heeft tips voor sites waar dergelijke huizen aangeboden worden?
    Of misschien ben jij zelf in een gaaf, net huis geweest, wil je mij dat even pb-en?

Alvast bedankt Anja

2. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Misschien even op Belvilla kijken (www.belvilla.nl) en dan zoeken op Albarella. Wij gaan nog en hebben daar een woning gereserveerd met eigen zwembad. Heb er dus nog geen ervaring mee maar de foto's zien er in ieder geval prachtig uit :D!

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Als je kijkt op marktplaats worden er ook huizen aangeboden in Italie om te huren. Zou er wel goed om denken als je particulier huurt, zijn vaak nogal veel oplichters op dit gebied

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
  5. novanne

novanne Niet meer actief

ik heb je een pb gestuurd

groetjes

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

7. novanne

novanne Niet meer actief

Belvilla, interhome, novasol et etc. Genoeg mogelijkheden
    Ik kan wel voor je kijken.
    check mijn site maar: www.travelcounsellors.nl/agnete en stuur me anders maar de exacte data dan kan ik bekijken wat er al boekbaar is voor die periode.

groetjes

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    www.basic-travel.nl

Wij huren al voor de 4e keer een huis daar, 3 keer met zwembad. Prima service!

Deel Deze Pagina