Wij gaan volgend jaar juni voor 2 weken naar italie, althans dat is de bedoeling. We gaan met 6 volwassenen en 3 kids (2, 1 en 0 jaar). Nu zoeken we een betaalbare villa oid, met minimaal 5 a 6 slaapkamers, 2 badkamers, een zwembad (liefst omheind, ivm veiligheid voor de kleintjes) Wie is er weleens in noorditalie geweest en heeft tips voor sites waar dergelijke huizen aangeboden worden? Of misschien ben jij zelf in een gaaf, net huis geweest, wil je mij dat even pb-en? Alvast bedankt Anja
Misschien even op Belvilla kijken (www.belvilla.nl) en dan zoeken op Albarella. Wij gaan nog en hebben daar een woning gereserveerd met eigen zwembad. Heb er dus nog geen ervaring mee maar de foto's zien er in ieder geval prachtig uit !
Als je kijkt op marktplaats worden er ook huizen aangeboden in Italie om te huren. Zou er wel goed om denken als je particulier huurt, zijn vaak nogal veel oplichters op dit gebied
Wij gaan in oktober hiernaartoe Vakantievilla te huur in de omgeving van het Lago Maggiore Zit alleen geen zwembad bij.
Belvilla, interhome, novasol et etc. Genoeg mogelijkheden Ik kan wel voor je kijken. check mijn site maar: www.travelcounsellors.nl/agnete en stuur me anders maar de exacte data dan kan ik bekijken wat er al boekbaar is voor die periode. groetjes