Rugklachten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Meijke, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi meiden,

Mijn zwangerschap verloopt tot dusver voorspoedig, blij mee :D! Maar nu heb ik sinds half januari last van mijn onderrug, stuitje en billen. Ik kan niet lang staan (ben vorige week een keer bijna flauw gevallen van de pijn), zak af en toe door mijn linkerbeen en daarnaast last van mijn stuitje bij het zitten. Mijn bekken lijkt af en toe "op slot" te zitten. Gisteren kon ik na bukken niet meer overeind komen ;).

Aanstaande donderdag intake bij een bekkenfysio, op aanraden van een fysiotherapeut. Hoop maar dat het helpt, want ik slaap er ook slecht van.

Bah, wat een klaagzang, niets voor mij, want ben superhappy verder met die kleine uk in mijn buik...en er zijn zat mensen die zo met me zouden willen ruilen, maar ik weet gewoon even niet zo goed hoe ik nu hele dagen moet blijven werken...:(.

Hebben jullie alvast wat tips?

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je donderdag naar de bekkenfysio gaat, ik heb er heel veel baat bij gehad en ben na een week of vier weer klachtenvrij geworden (was rond de 14 weken zwangerschap dat ik last kreeg)!

Deze week misschien even rustig aan doen? Weet niet wat voor werk je doet?

Deel Deze Pagina