Hoi! Mijn cyclus duurt 30 dagen. Officieel zou ik gister mijn ovulatiedag moeten hebben. Maar ik heb afgelopen dinsdag/woensdag ‘geklust’ en toen ook symptomen van mn eisprong gehad. Nu kan ik pas volgende week zondag een test doen terwijl mijn ‘gevoel’ zegt dat dit best wel eens raak kan zijn.. Heeft iemand ervaring met (mega) vroege zwangerschapssymptomen? Liefs
Enige wat ik zelf merkte is dat ik vanaf een week voor NOD al heel erg het gevoel had ongesteld te moeten worden. Normaal heb ik dat alleen op de dag dat ik daadwerkelijk ongesteld wordt, maar nu voelde ik dus al een week eerder een naar en zeurderig gevoel in mn baarmoeder. Verder had ik af en toe ineens hele koude rillingen, wat ik nooit eerder gehad heb. Ben nu 5.2 en nog steeds zo nu en dan koude rillingen en een trekkend gevoel in mn baarmoeder.
Zie banner. Vorige week maandag begon de misselijkheid en de pijnlijke borsten al. Daarnaast is mijn humeur sinds toen ook al uh.. nogal wisselend
Ik heb bij deze en de vorige zwangerschap vrij vroeg koude handen en voeten gehad, kreeg ze ook met geen mogelijkheid warm.. enik had t continu koud. Bij mn 1e vond ik dat mn menstruatie wel heel erg lang op zich liet wachten, ik bleek al bijna 10 weken te zijn. Vaak als ik van alles voelde was t niet raak Ow en bij deze en vorige zwangerschap minimale innestelingsbloeding gehad
Lastig ben 7 keer zwanger geweest (waarvan maar 2 keer geen miskraam) en enormmm gefocust op vroege zwangerschapssymptomen. Op den duur herkende ik wel het verschil tussen de innestelling en het echt begin van het inzetten van de menstruatie. De steekjes waren toch anders en net op een ander moment. Maar ben er ook een aantal keer van overtuigd geweest dat ik ongesteld moest worden en ik was toch zwanger. Eigenlijk was 1 keer de innestellingsbloeding het enige echt overtuigende hele vroege zwangerschapssymptoom.
En wat ook wel echt anders was dat ik voordat ik ongesteld werd echt steeds minder afscheiding kreeg (kurk en kurkdroog al redelijk ver voor NOD) en bij zwangerschap was dit niet aan de hand.
Bij deze zwangerschap had ik ruim een week voor nod gevoelige borsten en hoofdpijn. De dagen daarna bloedend tandvlees en winderig en ik zat echt niet lekker in m'n vel..oftewel mega chagrijnig. 6 dagen voor nod positieve testen
Begrijp ik het juist: voor je zwangerschap merkte je dat het veel droger was? Heb dit nu namelijk ook, maar dacht dat dat juist een teken was dat je dan ongesteld werd..
Ik werd na ei altijd droog, alleen als ik zwanger was bleef ik eiwit slijm houden, nu nog veeg uk eiwitslijm af
Ja klopt. He-le-maal opgedroogd daar. Ze zeggen idd dat je voor je zwangerschap nog wat slijm hebt en zo niet dan zit er een menstruatie aan te komen maar dit klopt dus niet. Nu ik zwanger ben is de slijm minimaal. Maar daarvoor was er echt niks.
Zo prachtig is t niet heb t liever wat minder, maar ja, dit wist ik van eerdere zwangerschappen, dus we nemen t maar voor lief
O dit geeft me toch weer wat hoop! Ik heb net in FF ingevuld dat ik 'creamy' afscheiding heb en daarmee zakte de kans dat ik zwanger ben volgens FF met 10 procent. Terwijlik juist hoopte dat het een goed teken is
Dat was hier 3x totaal anders: Bij bbz extreem emotioneel vanaf drie dagen voor NOD (achteraf hoge hcg waarden). Bij miskraam ook 3 dagen voor NOD emotioneler dan normaal en maagzuur, koude voeten (hartje zomer) en vanaf nod in de ochtend wakker worden met hongergevoel (dat heb ik nooit). Bij huidige zwangerschap weeïg gevoel vanaf 11dpo (dit was nieuw voor mij en een reden om toch te testen) en weer dat hongerige gevoel.
Jahoor! Deze zwangerschap en de vorige al voor positieve test dat ik het eigenlijk al wist. Had op dinsdag nog een negatieve test in handen en zei tegen mijn man dat die niet klopte. Vrijdag was hij ineens knalpositief. Voor die tijd al misselijk, pijnlijke en grote borsten, moe, hoofdpijn en een niet uit te leggen gevoel dat het weer raak was
Zelfde hier! Je leest altijd dat het juist slijmeriger is wanneer je zwanger bent, maar hier sinds eisprong helemaal droog daar beneden, en nog steeds na 6,4 week.... Heel af en toe een minibeetje, maar echt niet noemenswaardig.