Hallo meiden, Dit zou de ronde worden van de tp van onze laatst cryo. Maar ineens na mijn miskraam had ik vandaag op cd 10 maar een bms van 3,8 tegenover de vorige tp 8 mm. Heel erg teleurstellend en niks van te begrijpen want dit heb ik nog nooooooooit gehad was echt geschokt. Nu mag ik dinsdag terugkomen cd12 en ik mocht me morgen progynovareceptje halen bij de ha of ff naar jette 1,5 uur voor een recept. Ik ga dus morgenvroeg dat ff halen. Maar hoe snel doet dit eigenlijk zijn werk??? Kan het eigenlijk niet geloven dat dit gebeurd En anders is het helaas tot mei. Hoop dat jullie meiden me wat wijzer kunnen maken. liefs Elif
Hey meis, Wat ontzettend vervelend!!!!!!!!! Ik ben met de progynova begonnen op CD 3 en op CD 16 was mijn BMS nog maar 5 mm dit omdat ik aan 4 mg niet genoeg had (had ook nog een doorbraakbloeding gehad). Ik heb toen mijn dosering moeten verdubbelen naar 8 mm en 1 week later was het al dik 7,5 mm. Hoeveel mm hebben ze voorgeschreven? Ik moet 's morgens om 8 uur 2 en 's avonds om 20:00 uur 2 tabletjes slikken. Bij mij was het toen dus na de dubbele dosering het slijmvlies ìn 1 week 2,5 mm gegroeid!!!!!!!!! Ik hoop dat het bij jou je werk ook goed doet! KUSSSSSSSSSS
Ik mocht er volgens haar 2 per dag, maar ja dinsdag is de echo al? Ik snap zowiezo niet hoe het ineens kan?"
Ik slikte vanaf dag 10-12 ongeveer (mocht niet eerder, omdat gyn zei dat het al eerder in de cylus de eigroei kon tegenhouden), 2 tabletten per dag en het was van 5 naar 7 mm geloof ik. Dus het ging best redelijk snel. succes hoor!
Hey lieverd! Nou antwoord kan ik helaas niet geven, behalve dat de gyns tegen mij zeiden dat me slijmvlies dus al 7 mm was en in mijn dossier opschreven dat hij 1 mm was. Toen ik dus laatst bij me eigen gyn kwam en die zei dat met 4 pillen per dag me slijmvlies 1 mm was schrok ik me kapot! Ik zei nog hoe kan dat nou, voorheen was ie keurig 7 mm, toen vroeg hij hoe ik daarbij kwam, dus ik gaf aan dat de andere gyns dat zeiden. Hij werd dus pisnijdig, want dit kan je niet zomaar zeggen. Bij mij werkt het dus blijkbaar niet, maar goed ik ben een heel apart geval (prikpil dat slijmvlies dunner maakt) en blijkbaar is het mijn tijd nog niet, anders had het wel gegroeid. Laatste keer reageerde me lichaam ook niet meer op de Gonal F. Dus ze zette me weer aan de pil, waar ik na 10 dagen mee stopte. Maar ik hoor weleens dat het snel werkt hoor . Ik duim voor een mooi slijmvlies lieverd!
Ja, ben niet anders gewend meis . Lijkt wel alsof ons hier niks gegund is. Baal er echt van, maar helaas kan je dit echt niet sturen. Alles in het leven kan je sturen, behalve zwanger worden . Zal nog eens aan een turkse vriendin van me vragen of haar mams niet nog een soort drankje o.i.d. kan maken dat de vruchtbaarheid bevorderd. Althans dat wellicht kan zorgen dat me cyclus weer reguleert. JE weet maar nooit, zelfde geldt werkt er iets .
Hihihih daar geloof ik niet meer in, in die wonder drankjes al ben ik met een turk getrouwd. Ik snap wat je bedoelt meid, dat zelfde gevoel heb ik ook. Na 4,5 jaar heb ik het ook helemaal gehad, tese negatief, overstimulatie, miskraam, nu dit weer pffffff. Maar mijn man blijft maar zeggen niet klagen het komt wel in mei pffffffff dan zou ik hem het liefst, maar weet hoe hij het bedoelt