De arts die de echo maakte zei dat het er voor de termijn (6 weken) goed uitziet. Alleen ik heb er geen verstand van en zie alleen een lege cirkel. Iemand die hier iets van kan maken?
Dit inderdaad. Ziet er wat mij betreft goed uit voor de termijn. Is er verder niet gekeken naar het vruchtje en evt hartslag?
Hoe zeker ben je overigens van je termijn? Door ovulatietesten? En je schrijft elders dat je een mk had gehad, wat heel erg naar is. Je had toen op 11 september een positieve test. Als toen die dag meteen je mk begon ben je nu op z'n vroegst pas 5+5 weken. Daarnaast schrijf je dat je tussendoor al 2 menstruaties/bloedingen hebt gehad. Dat kan praktisch niet..
Ik had de 11e inderdaad een positieve test, op ongeveer 10dpo. Normaal word ik rond 11/12 dpo ongesteld. Die maand ook. Want een dag na de test begon het bloeden. Het zal dus gewoon niet goed zijn geweest en ik had dus m’n ‘normale’ menstruatie. Ik heb nog 1 bloedinkje gehad tussendoor, maar dat zal van ovulatie of innesteling zijn geweest. Dat was ook maar een paar druppels. Dus ja, ik ben vrij zeker van de termijn. Ook door ovulatie testen.
Oke ik snap het dan. Hopelijk dinsdag een mooi kloppend hartje. Waarom had deze arts geen inwendige echo gemaakt op deze termijn?
Ik verloor gisteren weer wat bloed. Dus ik had m’n verloskundige gebeld, kon niks doen. HAP gebeld, konden ook niks doen. Ik nam daar geen genoegen mee en heb een privé echopraktijk gezocht, maar die meneer had alleen apparatuur voor uitwendig onderzoek.
Je vk en hap hadden gelijk. Met bloedverlies.op dat termijn is nog niks te doen. Ik zou even de echo dinsdag afwachten. Dan moet er een hartslag zichtbaar zijn.
Klopt. Uiteindelijk wel. Ik kon zelf gewoon niet niks doen. Vandaar dat ik die andere echo praktijk had gezocht. Maar het is alsnog afwachten natuurlijk.
Oh sorry allemaal voor de onwijs late reactie! Alles gaat eigenlijk heel goed. Aankomende dinsdag een 9 weken echo. foto is met 7+1