ik heb een vraagje aan de iets wat stevige mensen.(niet vervelend bedoeld want ik ben ook best stevig.mijn vraag is dus als je stevig bent zie je dan ook wel een beetje buik al in het begin? groetjes fempje
De één wordt nou eenmaal sneller dik dan de ander... heeft niet alleen te maken met hoe je figuur was. Iedereen draagt anders Ik ben redelijk dik maar bij mij zie je het wel vind ik en nu met 20 wk, net na een groeispurt vind ik mezelf echt een kleine olifant. (zie fotoalbum)Dit is wel mn tweede en gaat wat harder maar bij mn eerste was het vanaf 20 weken ook echt duidelijk, dan komt je baarmoeder ook tot je navel en is het logisch dat je een buikje krijgt
Hallo Zeeuwsmeisje, Ik ben zelf ook aan de stevige kant, en met vijftien weken had ik al een grote buik, maar ik draag dan ook alles aan de voorkant, dus het maakt niet uit of je wel of niet stevig bent. Groetjes Monique76
eeeehh nee, althans bij mij zag je niks. Ik was bij mn dochter behoorlijk dik en ik was zoooooo trots op mn zwangerschap maar je zag hellemaal niks. Nu ben ik kilo's lichter dus kijk er ontzettend naar uit om een lekker zwangerschapsbuikje te krijgen
Nou, ik ben heeel stevig (laten we het daar maar op houden) heb dus ook al mijn hele leven een onderbuikje! Zal mij benieuwen of die snel groter wordt, of dat het langer duurt voor we verschil gaan zien. We wachten rustig af! Kan nu toch weinig meer aan mijn omvang veranderen!
Ben trouwens wel van plan de eertste maanden gewoon mijn buikspieren te blijven trainen! Dat kan als het goed is geen kwaad! Mooi makkelijk voor erna!
Ik ben wel aan de stevige kant ...maar je kon het bij mij pas goed zien op een week of 20......heb ook tot die tijd mijn eigen broeken zonder problemen aangekund.....
ik heb al een serieuse buik op en ben ook aan de struisere kant! Het verschilt gewoon van persoon tot persoon! Mijn vriendin en ik zijn samen zwanger voor de eerste keer en zijn allebei aan de struisere kant, ik ben nu 14 weken en bij mij zie je't al heel erg goed! Ik draag al van mijn 5 a 6 de week zwangerschapskledij, zij is nu 20 weken en bij haar begint het nu nog maar te komen! Ze heeft nog maar net haar 1ste zwangerschapsbroek gekocht! Dus zo zie je maar, he! Er zit echt verschil op! Groetjes
ik ben ook wel stevig en mijn buik begint nu pas te komen hoor, ben nu 21 weken zwanger. kan nu nog steeds 1 broek aan die ik voor de zwangerschap ook aan kon.
Hier nog een rubensvrouw. Bij mij zag je het wel zo'n ronad de 15 weken dat ik zwanger ben maar de mensen kijken je dan zo aan van is ze nu dik of zwanger ben nu 29 weken en echt wel zwanger en loop dan ook te schowen met me buik want tja nu ken het
Oh even een kleine aanvulling....ik was op zwangerschapsgym diegene met de "kleinste" buik....kan je na gaan hoe enorm veel verschil er in zit....Nu draag ik ook heel erg hoog ondanks dat ie ingedaald is.....
Pfff heb het idee dat je het bij mij nu al ziet! Zal vanavond proberen een foto ervan te maken... Ik heb altijd al een buikje gehad maar hij is nu giga opgezwollen en ik kan hem niet meer inhouden! Ben benieuwd wat doet worden als ik 30 weken ofzo ben
Ik ben ook best een stevige tante en ik heb toch echt wel een buikje van mezelf! Echter, nu ik zwanger ben is de vorm van mijn buik gewoon heel anders... Hij ziet er 'zwanger' uit. Zoals iedereen dus al zegt, maakt het niet uit of je slank of wat voller bent. Iedere zwangere buik ziet er anders uit
hoi, helaas vind ik het een nadeel om stevig te zijn, heb een dikke maag en een dikke onderbuik met een "streep" in t midden.. ben nnu 15 weken mn buik is al een stuk dikker maar hij bestaat uit 2 delen
Hier nog eentje die aan de maat is. Ik kreeg steeds van iedereen te horen "het gaat bij jou wel even duren voordat je wat ziet" dus daar ben ik eigenlijk ook vanuit gegaan. Nou ze hadden het allemaal mis, ik ben nu 25 weken zwanger en ik heb al een aantal keren de vraag gehad of ik zwanger ben van een tweeling. Het is er gewoon 1tje en ik heb echt al een flinke buik en dan mag ik nog 15 weken dus wie weet hoever ik nog groeien ga. Me schoonzus heeft ongeveer mijn postuur en bij haar begon je pas goed te zien toen ze een maand of 7 was. Vandaar dat ze tegen mij zeiden dat het wel even zou duren, nou daar is bijna iedereen nu op terug gekomen
het is inderdaad heel verschillend, ik ben ook best zwaar en bij mijn 1e zwangerschap was ik al 18 kilo aangekomen in de eerste 3 maanden en kon je het ook duidelijk zien (aan het einde van de zwangerschap ruim 30 kilo aangekomen pffffffff) bij mijn 2e zwangerschap was ik lichter dan bij de eerste maar met 5 wken kon ik mijn eigen kleding niet meer aan zelfs bh's moest ik 2 cup maten groter kopen, helaas is deze zwangersschap geeindigd in een mk op 15 sept. gr baby blues
Ik ben na mijn eerste zwangerschap ook wat steviger gebleven en ook een buikje eraan over gehouden. Nu ben ik 3 maanden zwanger en mijn buik begint ook al uit tepuilen, ik denk dat er gewoon per persoon heel erg verschillend is. Ik ben trouwens maar heel weinig aan gekomen nog. Groetjes Anna.