Ervaring vtech zoef/toet/vrolijke vriendjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veera, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veera

Veera Niet meer actief

Wij hebben het Magisch Speelhuis van Vtech gekregen. Echt heel mooi en leuk dus super blij mee! dochter ook! Het is voor 1-5 jaar maar ze lijkt er toch een beetje jong voor. :( Zo trok ze zichzelf eraan op en toen brak de lift naar beneden. Meteen huilen van schrik natuurlijk.
    De boel ziet er ook behoorlijk gammel uit al ligt dat misschien aan mij? Dochter is nog een beetje van het mep en gooi-werk ipv rustig en lief spelen. Ik ben bang dat ze nog wat te wild is en het huis daar slecht tegen kan

Meer mensen die hem hebben of iets van toettoet/zoefzoef en wat is jullie ervaring?

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Gefeliciteerd!

Ik heb er voor z'n eerste verjaardag ook naar gekeken, maar hij leek me er toen inderdaad ook te jong voor. Nu wordt hij bijna 2 en kan hij met autootjes rijden zoals het hoort, dus nu krijgt hij de Toet toet garage voor z'n 2e verjaardag.
    Voor Sinterklaas had hij al wel 2 autootjes gehad, die kunnen op zich wel veel hebben volgens mij, al speelt hij er wel netjes mee.

Jammer dat hij al kapot is! Kan je hem niet nog maken op de 1 of andere manier? Zou 'm voorlopig even wegzetten totdat ze goed kan lopen en niet alles meer zal willen gebruiken om zich aan op te trekken.
    Wat ik al zei, de autootjes zijn op zich wel stevig, en 1 autootje geeft al genoeg plezier dus zou het voorlopig daarbij houden dan.

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Toettoet vind mijn zoon geweldig. Hij speelt alleen met de auto's en met de rest inderdaad nog niet. Hij is nu 2 wn speelt er nog steeds niet mee hahaha

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh en van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!

5. Veera

Veera Niet meer actief

De lift is niet kapot gelukkig! Je hoorde wel Kkggghhh en hij schoot in 1x naar beneden dus begon wel wat te twijfelen. Het poppetje en t hondje kan ze idd makkelijk mee spelen maar dat huis hmm.. Heb hem al boven gezet

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd!

Dafne kreeg met dr eerste verjaardag een hoop. Het boomhuis, kippenhok, veel diertjes en autootjes. Ze is er veel mee bezig, superleuk. Vormpjes in het boomhuis stoppen, autootjes van de baan af laten glijden. En als ze met de autootjes speelt is het de hele tijd br br, van broem broem, haha. Komt bij jouw kleine vast ook snel. Ik heb ook de treinbaan, heb die even opgeruimd, want die haalde ze alleen maar uit elkaar.

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier ook veel van toet toet gekregen voor verjaardag en ook wat van zoef zoef. In begin was hij inderdaad te jong en ging alles de lucht in. Al kan het speelgoed best wat hebben moet ik zeggen. Ik heb alles opgebergd behalve de garage en de losse diertjes en auto's. Nu hij een nieuw kamertje heeft gehad een maand of 2 geleden heb ik alles in elkaar gezet en hij speelt er nu echt mee gaat heel goed. Is een stuk voorzichtiger er ook mee. Soms drukt die wel eens iets uit elkaar maar er wordt niet meer mee gegooid etc.

Dus voor 1 jarige vind ik het ook net even te moeilijk zeg maar , maar ik merk nu (1,5jaar) dat het steeds beter gaat. Hij vindt het echt geweldig.

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh en gefeliciteerd natuurlijk!!

9. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik zou haar nu vooral met de poppetjes laten spelen en het huis nog even weg zetten.

Die van mij heeft toet toet en die auto's speelt hij heel veel mee, hij heeft ook een garage daar speelt hij ook al wel mee maar die kan ook wel aardig wat hebben. Echt bouwen met de wegdelen komt later wel, dat breekt hij nu alleen nog maar af. Verder is het wel heel leuk speelgoed hoor!

10. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Ik wou ook toet toet voor zijn verjaardag vragen, maar volgens mij kan die daar ook niet echt mee omgaan. Is nog steeds in fase van alles uit elkaar halen 😅

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Onze kleine heeft bijna alles van toet toet. Maar we hebben het meeste aan de kant gezet omdat 1 jaar voor veel items te jong is. De dingen die nu al leuk zijn: alle auto's, de garage die laag is, de grote ambulance (favoriet). De weg delen zijn vooral leuk om te slopen. Hoe meer het op een activety center lijkt hoe beter.

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Zoefzoef boomhuis gekregen voor haar 1ste verjaardag, maar ze breekt het af...

Dus het staat op de kast, en enkele keren per dag gaan we kijken hoe Patty de panda v/d glijbaan glijdt, of schommelt :) Vind ze ook al geweldig!

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochtertje!

onze dochter heeft met haar 1e verjaardag onderhand de hele collectie van zoef zoef gekregen, de poppetjes/beestjes vond ze meteen helemaal geweldig maar met de baan deed ze niet zoveel (nu nog niet) dus opzich zonde want goedkoop is het niet.
    het kippenhok is het 1 van de weinige dingen die ze echt heel leuk vind aan de baan zelf.
    nu speelt ze meer met dr poppen en dr serviesje.
    voor nu heb ik het weggezet, miss dat ik het over een tijdje weer tevoorschijn haal, kijken of ze het dan wel leuk vind..

14. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Gefeliciteerd. Hier wat dingen van zoef zoef en het is een groot succes! Eerst waren vooral de beestjes leuk, maar nu MOET de geit in het boomhuis en de panda en kip van de glijbaan. De panda is trouwens best irritant, haha. Maar ze gaan dus steeds meer ontdekken wat ze met de serie kunnen. We hebben ook de manege, maar die interesseert haar nog niet zo. Het paard is leuk, maar de baan zelf heeft nog geen interesse

15. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Hier een zoontje die veel toet toet heeft gekregen voor zijn eerste verjaardag. Hij vond het best leuk maar... Hij is nu 2 jaar en speelt er veel mooier mee en kan nu eindelijk wegdelen aan elkaar klikken.:D
    Achteraf was 1 jaar toch te jong maar de auto's konden al wel.
    Het enige wat hij deed bij de garage was het plateautje er meteen afslopen ;)

16. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Dat plateau heb ik er zelf gelijk af gevist. Hier kijkt de kleine wat hij ervandoor kan laten glijden. Ballen zijn favoriet XD

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochtertje!

Onze dochter heeft het boommuis van zoef zoef, ze begint er nu echt leuk mee te spelen. Ze heeft ook nog extra wegdeden gekregen maar dat breekt ze alleen maar af, dus die heb ik opgeruimd.

18. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Ha,ha! hier ook! Ballen van de ballenbak zijn hier ook nog steeds favoriet :D
    Heb trouwens nu de "nieuwe garage" die vindt hij veel leuker. Maar is wel wat onstabieler/gammel.

19. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Hoi, Gefeliciteerd met je dochter!

Wij hebben met de kerst ook het magisch speelhuis cadeau gekregen van mijn broer. Ik vind inderdaad ook dat onze dochter er nog te jong voor is. Zij is ook van het betere gooi en smijtwerk :D. Maar de poppetjes die erbij horen vindt ze wel super leuk! Ze snapte toen al meteen dat ze op het knopje moest drukken en dat er dan wat gebeurde.
    Daarom heb ik voor haar verjaardag wel de poppetjes van vrolijke vriendjes gevraagd. Ik heb het Magisch speelhuis voorlopig nog even opgeborgen tot ze wat groter is maar met de pony en de cabrio's kan ze heerlijk spelen. Die zijn ook niet zo gammel!

20. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hieperdepiep hoera!

Hier ook een kleintje met veel van toet toet auto's. Hij vindt de brandweerkazerne heel leuk, want daar kan hij auto's door de deur duwen en de bel tringelingen en de waterpompding ronddraaien. En de auto's zelf, ook mooi: papa bouwen, hij afbreken. Oh en de lanceerbaan, dan druk ik met zijn hand op de knop en schiet het autootje weg, dat vindt ie mooi!

Deel Deze Pagina