Ervaring vtech zoef/toet/vrolijke vriendjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Veera, Apr 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Mijn zoontje heeft toet toet gekregen! Hij vind het geweldig!
    Hij speelt wel alleen met de kleine autootjes, en de ambulance!

De garage snapt hij nog niet.

2. nikki83

nikki83 Bekend lid

Nov 11, 2013
    526
    4
    18
    Female
    Dochtertje heeft 1 toet toet autootje en die vindt ze heel erg leuk! Voor haar verjaardag volgende maand vraag ik de dierentuin en het kippenhok van Zoef zoef en wat losse diertjes. Volgens mij gaat ze de losse dieren wel erg leuk vinden, en met de rest zullen we in eerste instantie samen spelen en als ze er aan toe is zelf.

3. Xyza

Xyza Niet meer actief

Hi,

Graag deel ik onze ervaring met Vtech Toettoet speelsets en auto's, voor andere ouders.
    Wij hebben zo'n beetje de hele collectie van Toettoet. Garage, vliegveld, bouwplaats etc... Heel leuk allemaal, maar ondertussen zijn er al onderdelen die kapot zijn gegaan binnen een paar maanden. Dit kan niet door gebruik zijn geweest aangezien het geluid en functionaliteit betreft, van onderdelen die vast zitten. Zoals in de garage.
    Ik heb onlangs een onderdeel als kado gekregen van vrienden: de Deluxe Launcher. Deze was wederom defect. Vtech wilde het niet vervangen omdat ik de bon niet meer had. Natuurlijk had ik deze niet, het was een kado. Ook kon het niet onder de 2 jaar garantie vallen want ze konden niet vaststellen dat het binnen de periode van 2 jaar was aangekocht.. Mijn kind is pas 2.. Geen aanrader! Bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid over defecte onderdelen!

#Toettoet #Vtech #Bouwplaats #vliegveld #brandweerkazerne #garage

4. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

Feb 1, 2011
    519
    0
    16
    Mijn zoontje heeft toet toet. De auto's waren gelijk favoriet. Nu speelt hij sinds een 3 maanden met de garage en sinds 3 weken met de wegdelen. Ik heb hem wel eens van de garage af moeten halen. De garage kon hier prima tegen. Het is echt zijn favoriete speelgoed.

Share This Page