Ervaring aquasit Bebe Jou

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inez01, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Onlangs hebben wij de aquasit geprobeerd. Ons zoontje was toen 6 weken. Op zich bleef hij wel goed zitten en had je je handen vrij, echter in het badje ligt hij dan zo ver boven water. Als je het badje bijna tot aan de rand vult is hij redelijk bedekt, maar dat kan niet de bedoeling zijn.
    Doe je dit niet dan is zijn lijfje zo koud.

Doe ik iets verkeerd?

2. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    He,

ik herken je probleem. Ik heb het met mijn 7 weken oude zoontje ook uitgeprobeert maar had hetzelfde als jij. Ook liet de zuignap steeds los van de bodem. Ik vind het maar een waardeloos ding. Gelukkig was hij niet heel duur. Of ik moet inderdaad ook iets fout doen....

3. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Ik denk dat jullie kindjes nog een beetje klein om goed in een aquazitje te kunnen, vandaar dat het nu misschien onhandig lijkt. Als je kindje wat ouder is zul je zien dat je bijna niet meer zonder kan. Zoontje is nu half jaar en zit er nu perfect in. Dat ze niet helemaal onder water zitten is waar. Ik los dat op door maar een klein laagje water in het badje te doen, en met de douchekop heel zachtjes lekker water over mijn mannetje te laten lopen, hij vindt dat heerlijk en het badje loopt zo vanzelf vol.
    Dus nog even geduld en je zal zien dat het een ideaal ding is.

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben ook een badzitje en het is echt ideaal. Vooral als je kindje wat ouder is wordt het toch wel zwaar op de arm. En dan is een zitje echt een uitkomst. Ze komen inderdaad niet helemaal onder water maar hij word niet koud.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik heb de aquasit verschillende keren gebruikt (op verschillende leeftijden) maar ik blijf erbij dat ik het een verschrikkelijk onding vind. Zonde van mijn geld.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Je hebt ook een aquasit van een ander merk te koop bij de prenatal. Deze:
    http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=46008

Toen ik ze naast elkaar zag, lijkt het inderdaad dat dit zitje een stukje schuiner is. Ik denk dat hierdoor je kindje dieper in het water ligt.

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb er ook 1 en ik vind het ook een onding. Sanne ligt lag er heel raar in.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb er ook 1. Maar ik vind het geweldig! Sasha ligt met dr buikje ook een stukje boven water, ik leg altijd een hydrofiel washandje op dr buikje. Met een bekertje maak ik die telkens weer warm zeg maar. Ook doe ik daarmee haar hoofdje.

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wij hadden hem ook maar Amy lag er niet lekker in.
    Had het idee dat ze dat ding tussen haar benen maar niks vond haha.

Zonde van de aankoop maar we hebben hem door verkocht.

Deel Deze Pagina