hallo allemaal Ik had dinsdag een positieve test en een paar uur later startte mijn bloeding. Dit zette woensdagochtend door. Veel en rood, geen stolsels en alleen lichte krampjes in mijn rug. Momenteel is het bloeden nog niet gestopt. Gezien de hoeveelheid ga ik er echt vanuit dat het helaas over is. Tweede keer dus erg balen. Echter lijken mijn testen nog op te lopen. Nog geen knal test gehad maar wel steeds net iets donkerder. Ik weet dat testen nog lang positief kunnen blijven maar nu dacht ik dat een oplopende test misschien wel vreemd is, of hebben jullie hier ook ervaringen mee? Wanneer waren jullie testen lichter? Alvast bedankt!!
Klinkt hoopvol dat je testen donkerder worden. Ik heb bij alle 4 mijn zwangerschappen veel bloed verloren. Twee liepen uit op een mk. Hiervan werden de testen vanaf het bloeden meteen een stuk lichter. Na een week ongeveer was de 2e streep weg. Ik duim voor een positieve afloop voor jou.
Gisterochtend al een negatieve test, dacht ik, maar vandaag (avond) voor de zekerheid nog een keer en toch weer positief. Maargoed ik heb inmiddels niet meer het idee dat hij oploopt, dus ik denk toch echt dat het ook voor mij dit x niet goed zal eindigen. In dat geval hoop ik dat mijn testen snel geen streepjes meer geven .. Dankjewel voor je reactie!!
Balen dat het alsnog mis is gelopen. Knuf. Hopelijk snel witte testen en door voor een blijvende dubbele streep.