Ja ik vraag nu aan iedereen die me het wil geven een Miele Dus mocht je nog iemand tegenkomen die wat geld over heeft! Of een zanker ... die zijn ook goed die was 1600 toeren daar kwam de was haast droog uit van dat gecentrifugeer!! Succes met je keuze ik zou als ik jou was (!) zeker 1600 toeren wasmachine pakken. Dan hoef je niet zo lang te drogen in de droger. Dat werd me 8 jaar geleden geadviseerd en dat was echt een super tip!!!
hier een set van AEG. (lavamet of zo). 1400 toeren en het komt er zowat droog uit. droger doet er een half uur over en dan is alles droog. eerst een ding van indesHit maar die zijn helemaal waardeloos. merk zeker verschil, ook in wassen.
Inmiddels is vandaag de wasmachine geleverd. Dus geen was/droog combi. De 2e was zit er nu in, wat een fijn ding. Het is er 1 van aeg. De verkoper was ook niet te spreken over droog/was combi
Ook al heb je er inmiddels een gekocht, ik wil toch nog even melden dat ik wel tevreden ben. Wij hebben een Hoover, 5 kilo wassen en 5 kilo drogen. Het duurt vrij lang voor hij klaar is maar is altijd heerlijk droog. Ik hoef er ook niks uit te halen, het gaat gewoon in een keer door, ideaal! Hij was wel vrij prijzig, maar ik heb 'm 4,5 jaar en hij is echt prima!